عربستانی‌ها رقیب تیم‌های ایرانی شدند

باشگاه الرائد عربستان، درصدد جذب کریستین اوساگونا، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستین اوساگونا، مهاجم ۲۸ ساله نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوست و عملکرد خیلی خوبی در لیگ برتر و آسیا داشت، به دلیل اختلاف مالی که با مدیران تیم سبزپوشان اصفهانی داشت، قرارداد خود را تمدید نکرد و ساعتی پیش، الریاضیه عربستان با انتشار گزارشی نوشت که باشگاه الرائد به دنبال اوساگونا است.

رسانه مطرح سعودی در این باره نوشت: قرارداد اوساگونا با باشگاه ذوب آهن به پایان رسید و توافقات اولیه برای حضور این بازیکن در الرائد عربستان صورت گرفته و مهاجم نیجریه‌ای در آستانه حضور در لیگ این کشور قرار دارد.

اوساگونا سابقه حضور در ترکیب تیم ملی نیجریه و همچنین لیگ بلژیک را دارد و گفته می‌شود در مسابقه ذوب آهن و النصر عربستان مورد توجه باشگاه الرائد قرار گرفته است.

عربستانی‌ها رقیب تیم‌های ایرانی شدند

البته تیم های ایرانی هم درصدد جذب اوساگونا هستند و باید دید این بازیکن به چه تیمی می رود؟

لازم به ذکر است، مدیران باشگاه ذوب آهن در این باره جلسه‌ای را با علیرضا منصوریان تشکیل دادند و قرار است مربی این تیم نام ۳-۴ بازیکن خارجی را اعلام کند تا با جذب یک مهاجم، جای اوساگونا را پرکنند.

سبزپوشان اصفهانی در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کردند و تنها ۲ بازیکن به نام‌های محمد مشایخ و یوسف بهزادی را به خدمت گرفتند و امیدوار هستند با اضافه شدن بازیکنان سرباز که در تراکتورسازی حضور داشتند (دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان) آماده حضور  در فصل جدید فوتبال ایران شوند.


بیشتر بخوانید:

منصوریان: با افتخار برای ایران بازی می کنیم/ بک بازیکن جدید در خط حمله جذب خواهیم کرد

قربانی: امیدوارم تمرینات صنعت نفت آبادان زودتر آغاز شود/ مشکلات به زودی حل خواهد شد

۴۶ روز سخت و بلاتکلیفی چهار نیمکت داغ لیگ برتری


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار