سایه آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد بر سر زوج‌های نابارور

آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد این بار از کمک به زوج‌های نابارور این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،رئیس دفتر آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویر احمد ز کمک دفتر آستان قدس رضوی این استان به زوج‌های نابارور خبر داد.

دفتر آستان قدس رضوی در همین خصوص کمک‌های خوبی به این زوج‌ها برای درمان کرده به طوری که برخی از این زوج‌ها اکنون صاحب فرزند شده‌اند.

در همین خصوص ستار هدایت خواه مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با سه مرکز ناباروی در کشور که یکی از آن‌ها مرکز ناباروی یزد است ارتباط داریم.

وی با بیان این که متاسفانه به دلیل سبک زندگی و سبک غذایی نامناسب تعداد زوج‌های نابارور بسیار زیاد شده است افزود: سهیمه ۴۱۲ نفری برای معرفی به مراکز ناباروری داشتیم که ۸۰ درصد از هزینه‌ها را تقبل می‌کردند و ۲۰ درصد باقی‌مانده نیز توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شد.

مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مقطعی مرکز ناباروری از پذیرش زوج‌ها خودداری کردند که دلیل آن افزایش هزینه‌ها به دلیل بالا رفتن دلار بود به نحوی که هزینه یک میلیون تومانی به ۱۵ میلیون تومان رسید لذا از طریق بنیاد برکت این موضوع را پی‌گیری می‌کنیم.

وی هم چنین از حضور یک متخصص خانم به عنوان خیر در استان خبر داد که با همکاری بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در روز‌هایی از هفته در استان حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/پ

کمک آستان قدس رضوی به ناباروری در استان

برچسب ها: خانواده ، بارداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.