برگزاری تئاتر خیابانی فرهنگ رضوی و شب شعر رضوی در مکانهای گردشگرپذیر کهگیلویه و بویراحمد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تئاتر خیابانی با موضوع فرهنگ رضوی و شب شعر رضوی در مکان های پرجمعیت و گردشگرپذیر این استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،امین درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه‌های دهه کرامت از سوی فرهنگ و ارشاد استان گفت: از ١٣ خرداد ماه هم زمان با میلاد حضرت معصومه (س) تا روز میلاد امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت برنامه‌هایی در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این اداره کل برای گرامی داشت ایام دهه کرامت  برنامه شب‌های فرهنگ رضوی را در دستور کار دارد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قالب این برنامه‌های موضوعی جشنواره رضوی، یعنی تئاتر خیابانی و شعر رضوی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز جشن‌های مردمی دهه کرامت را با محوریت کانون‌ها برگزار می‌کند.

درخشان ادامه داد: جشنواره شب‌های فرهنگ رضوی از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این جشنواره  شب‌های فرهنگ رضوی  یک سری برنامه‌های ترکیبی به ویژه در مکان‌های تفریحی مرکز استان که در این ایام گردشگران بسیاری به شهر یاسوج سفر می‌کنند، برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این برنامه‌ها شامل جشن و سرور، تئاتر خیابانی با موضوع  فرهنگ رضوی  و  شب شعر رضوی  است.

درخشان اضافه کرد: امسال برنامه‌های جشنواره رضوی با محوریت استانی برگزار می‌شود و قرار بود که در مرکز استان برگزار شوند، اما تصمیم گرفته شد با توجه به  دهه کرامت همه مردم بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

تئاتر خیابانی فرهنگ رضوی و شب شعر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.