پیگیری مشکلات کوی حاشیه نشین سجادیه اراک با حضور مسئولان در این منطقه

در جلسه بررسی مشکلات کوی حاشیه نشین سجادیه(باغ خلج) اراک مصوبات ماه پیش این جلسه بررسی شد.

پیگیری مشکلات کوی حاشیه نشین سجادیه اراک با حضور مسئولان در این منطقهبختیاری فرماندار اراک در حاشیه  نشست بررسی مشکلات کوی حاشیه نشین سجادیه(باغ خلج) اراک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ماه پیش این جلسه در کوی همین سجادیه برگزار شد که امروز با بررسی مصوبات جلسه قبل مسئولان برخی از مشکلات را مرتفع کرده بودند.

بختیاری افزود: امروز هم به مردم وعده داده شد با حضور کارشناسان بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر و دانشگاه علوم پزشکی، بخش دیگری از کار انجام شود و امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد کاهش آسیب‌ها در این منطقه و دیگر مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار باشیم.

وی اضافه کرد: کمبود شغل برای جوانان، فقدان اماکن تفریحی و ورزشی بهداشتی، حضور کودکان کار در این مناطق و مواد مخدر از مهمترین مشکلات و چالش‌های مردم منطقه کوی سجادیه است و مقرر شد با برگزاری کلاس‌های آموزشی فرهنگی، فنی و حرفه‌ای و ایجاد مراکز بهداشتی درمانی و ورزشی بخشی از مشکلات را کاهش دهیم.

خدمت به مردم محروم باید برای همه مسئولان افتخار باشد

فرماندار اراک بیان کرد: خدمت به مردم محروم باید برای همه ما مسئولان افتخار باشد چرا که همین مردم همیشه پشتیبان انقلاب و نظام بودند و هیچ گاه مشکلات نتوانست آن‌ها را ناامید کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.