۱۱۰سمن در سیستان و بلوچستان فعال است

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۱۱۰ سمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست، گردشگری و ... در این استان فعالیت می‌کنند.

۱۱۰سمن در سیستان و بلوچستان فعال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان فعال بود که هم اینک شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه هستیم.

وی تاکید کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمند سازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم توجه به جوانان و برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت آنان گفت: امسال هزار و ۱۸۳ پایگاه اوقات فراغت در استان فعال شده است.

وی با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کشور در سیستان و بلوچستان گفت: این استان در دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور میزبان رشته‌های کبدی، دوومیدانی و سپک تاک را خواهد بود.

کرد زابلی افزود: همچنین بیش از ۶۰۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان در قالب ۶۱ رشته ورزشی در ۲ بخش دختران و پسران از نیمه مرداد در رقابت‌های استعداد‌های برتر کشور حضور می‌یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به جهش در جذب ورزشکاران گفت: هم اینک ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیأت استانی و ۵۰۰ هیأت شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

سمن های فعال در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: اخبارورزشی ، سمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار