پرداخت ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در این استان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستائیان تا کنون در استان کرمانشاه و توسط ۴ بانک و موسسه عامل در امر پرداخت این تسهیلات خبر داد و گفت : در نتیجه پرداخت این تسهیلات ۵۶۱۲ فرصت شغلی در حوزه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه ایجاد شده است

وی گفت : در بخش زلزله نیز برای ۹ شهرستان مشمول این طرح و دو بخش کوزران و ماهیدشت شهرستان کرمانشاه نیز ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستائیان و عشایر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد ۱۷ هزار و ۸۹۹ فرصت شغلی در نتیجه پرداخت این تسهیلات خبر داد و گفت: امسال علاوه بر موارد فوق اعتبارات موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه هم به بانک‌ها ابلاغ شده است.

این مسئول بیان داشت: تسهیلات روستایی و عشایری نیز، هم تقویت می‌شود و هم از محل منابع بازپرداختی، دوباره منابعی تجهیز می‌شود که این طرح موفق کماکان ادامه داشته باشد.

وی گفت: بر اساس هدف گذاری‌ای که در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه به تصویب رسیده است، باید امسال حداقل ۳ درصد نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم و امیدواریم حداقل ۲۱ هزارشغلی هم از محل اعتبارات مختلف ایجاد شود .

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد ۵۶۱۲ فرصت شغلی در حوزه روستاییان و عشایر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.