فرمانده مرکز آموزش جوادالائمه (ع) نزاجا:

کوی‌های سازمانی ارتش می‌توانند الگوی جامعه باشند

سرهنگ آزادی گفت: کوی‌های سازمانی ارتش از نظر سبک زندگی اجتماعی و فرهنگی دارای سطح قابل بوده و می‌توانند الگو‌های خوبی برای جامعه باشند.

کوی‌های سازمانی ارتش می‌توانند الگوی جامعه باشندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم محفل انس با قرآن و تقدیر از فعالان فرهنگی کوی سازمانی شهید رنجبر نزاجا با حضور امیر سرتیپ دوم شجاع کاویانپور جانشین اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و سرهنگ فرزاد آزادی فرمانده مرکز آموزش جوادالائمه نزاجا و خانواده‌های کارکنان در این کوی سازمانی برگزار شد.

سرهنگ آزادی فرمانده مرکز آموزش جوادالائمه نزاجا در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی در کوی‌های سازمانی ارتش گفت: اگر بخواهیم آماری از وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور بگیریم خواهیم دید که کوی‌های سازمانی ارتش از نظر سبک زندگی اجتماعی و فرهنگی دارای سطح قابل بوده و می‌توانند الگو‌های خوبی برای جامعه باشند و این مدیون زحمات عزیزان در عقیدتی سیاسی است.

سرهنگ آزادی بیان کرد: فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله) در بحث سبک زندگی اسلامی فرمودند «یکی از ملزومات زندگی راحت و زیبا رعایت دستوراتی است که در دین آمده است» و به لطف خدا داشتن کارکنان و خانواده‌های مومن، ولایت مدار و با بصیرت از افتخارت ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: برای حضور فعال خواهران و براداران و جوانان در محافل انس با قرآن، فعالیت‌هایی که در ماه مبارک رمضان برگزار شد و سایر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، صمیمانه از همه خانواده‌های با بصیرت کوی سازمانی شهید رنجبر نزاجا تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی در جهت ارتقای منزلت و معیشت کارکنان و همچنین زدودن چهره کهنگی از منازل سازمانی تلاش خواهیم کرد تا از تمام ظرفیت و پتانسیل مرکز آموزش جوادالائمه (ع) نزاجا استفاده کنیم تا بتوانیم محیط زندگی خوبی برای عزیزان در شهرک شهید رنجبر فراهم آوریم.

گفتنی است، در این مراسم از تعدادی از فعالان فرهنگی و اساتید قرآن این شهرک تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فدائیان رهبری
۰۷:۵۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
خدا پشت پناهتان فرمانده
آخرین اخبار