ترامپ: کسی سفیر انگلیس در سازمان ملل را در داخل آمریکا دوست ندارد

ترامپ بعد از آن که سفیر انگلیس در سازمان ملل دولت او را دچار اختلال، شلخته و ناکارآمد توصیف کرد گفت دیگر هیچ کاری به سفیر انگلیس ندارد.

ترامپ: کسی سفیر انگلیس در سازمان ملل را در داخل آمریکا دوست نداردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت دیگر هیچ کاری به سفیر انگلیس در سازمان ملل ندارد.

وی این اظهارات را بعد از آن عنوان کرد که این دیپلمات انگلیسی دولت ترامپ را دچار اختلال، شلخته و ناکارآمد توصیف کرد.

ترامپ در توئیتی که طی آن از ترزا می، نخست‌وزیر مستعفی انگلیس نیز انتقاد کرد نوشت: «من این سفیر را نمی‌شناسم، اما کسی وی را در داخل آمریکا دوست ندارد و درباره اش تصور خوبی ندارد. ما دیگر به او کاری نداریم.»

این در حالی است که ترامپ روز یکشنبه نیز اعلام کرده بود کیم داروش، سفیر انگلیس در واشنگتن، آنگونه که باید به انگلیس خدمت نکرده است.

ترامپ این اظهارات را پس از آن بیان کرد که داروش، او را «بی‌منطق، متزلزل و بی‌کفایت» توصیف کرده بود.

روزنامه دیلی میل انگلیس روز یکشنبه اسناد و مدارکی درباره اظهارات فاش شده سفیر انگلیس در آمریکا منتشر کرد.

مدارک فاش شده نشان می‌دهد داروش در تماس‌های تلفنی به دولت انگلیس هشدار داده که ریاست جمهوری ترامپ ممکن است با بی آبرویی پایان یابد و تنش‌های کاخ سفید را به «چاقوکشی» تشبیه کرده است.

یک منبع دولتی انگلیس در مصاحبه با سی ان ان تایید کرد یادداشت‌های منتشره که مربوط به سال ۲۰۱۷ تاکنون می‌شوند، معتبر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۸
هی ترامپ کودن و احمق: چرا؟ هر کسی به هیئت حاکمه آمریکا بگوید بالای چشمتان ابروست اخی و آدم بده میشود؟ هان؟!
Iran (Islamic Republic of)
پیروزی
۰۵:۰۶ ۱۸ تير ۱۳۹۸
همین ترامپ به داد آمریکا میرسه اینهمه کارها فقط از طرف مخالفین داخل اروپا است که عاملی برای ایجاد حرکتهای غیر متعارف تو این چند وقت شدن .دیگه گذشت کسی فقط بخواهد بهترینها را داشته باشد .
آخرین اخبار