قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:زیرگذر حرم رضوی قابلیت تردد وسایل نقلیه را به این صورت ندارد.

تغییر کاربری پارکینگ‌ها و زیرگذر حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: زیر گذر حرم مطهر رضوی برای تردد وسایل نقلیه ساخته نشده است و این قابلیت را ندارد.

وی تصریح کرد: طی سه سال اخیر موضوع تغییر کاربری پارکینگ‌ها و زیرگذر حرم مطهر رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و جلسات متعددی برای رفع این مشکل با مسئولان مربوطه برگزار شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: زیر گذر حرم مطهر رضوی برای تردد وسایل نقلیه ساخته نشده است، چرا که برای تردد وسایل نقلیه شرایط خاصی نیاز است که زیرگذر قابلیت آن را ندارد، این زیرگذر برای زائران در نظر گرفته شده چرا که رواق‌های زیر سطحی به زیرگذر راه دارند، از همین رو به طور جدی در جلسات ملی و استانی موضوع در حال پیگیری است تا تردد زائران و مجاوران به نقطه مرکزی شهر راحت‌تر و بدون ترافیک انجام شود.

خاکسار قهرودی افزود: آستان قدس رضوی برای بهره‌مندی بیش از پیش زائران حضرت رضا (ع) از غذای متبرک، با حذف غذای کارکنان ظرفیت غذای متبرک را برای زائران بالاتر برده است تا زائران حضرت رضا (ع) ضمن زیارت این امام همام از غذای متبرک بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: از شروع دهه کرامت تاکنون برنامه‌های متعددی در فضای داخلی حرم مطهر رضوی برگزار شده است و انشاالله برای روز میلاد حضرت رضا (ع) با تأکید تولیت  آستان قدس رضوی ویژه برنامه مهم و مفصل نورآرایی و گل‌آرایی حرم مطهر رضوی را با کمک‌های مردمی و موقوفات در دستور کار قرار داده‌ایم تا یک حلاوت و زیبایی خاصی در فضای ملکوتی حرم ایجاد شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: شب میلاد امام رضا (ع) مراسم تعویض پرچم متبرک گنبد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که از طریق رسانه ملی به صورت مستقیم پخش‌خواهد شد.
 
انتهای پیام//م.ی
 

برنامه های ویژه ولادت امام رضا (ع) در حرم مطهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.