اجرای بیش از ۶هزار متر جدول گذاری و اصلاح جداول در خوی

شهردارخوی از اجرای بیش از ۶هزار متر جدول گذاری و اصلاح جداول در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت: پروژه جدول گذاری و اصلاح جداول در معابر اصلی و مناطق مختلف سطح شهر در دستور کار قرار داشته و طی سه ماه اول سال بیش از  ۶هزار متر طول جدول گذاری انجام شده است.
 
وی دربخشی از سخنان خود به آسفالت ریزی در سطح شهر، از سوی شهرداری اشاره کردوگفت: طی سه ماهه اول سال ۹۸ پروژه‌های عمرانی روزمره شهرداری بطور مستمر در دست اجرا بوده و ۲۷۴۱۷ متر مربع آسفالت ریزی از سوی شهرداری در سطح معابر خوی صورت گرفته است.
 
شهردار خوی اضافه نمود: پروژه آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت در معابر سطح شهر بویژه در کوچه‌ها و معابر مناطق کم برخودار از ابتدای سال جاری آغاز شده و در کنار سایر پروژه‌های عمرانی تلاش کردیم تا توجه ویژه‌ای به مناطق محروم صورت گیرد.

اکبرزاده تصریح کرد: در بخش پیاده روسازی و سنگ فرش نیز پروژه‌های مختلفی در دستور کار قرار داشته و در مجموع طی سه ماهه اول سال ۱۰۰۶۲ متر مربع سنگ فرش در سطوح مختلف شهر از سوی اکیپپ‌های عمرانی شهرداری صورت گرفته است.

شهردارخوی اضافه نمود: اجرای دیوار کشی و محوطه باغ تاریخی دلگشا نیز در دستور کار قرار داشته و در حال اجراست.

اکبرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند اجرای پروژه‌های روزانه شهرداری افزود: پروژه جدول گذاری در حال حاضر در میدان پوریای ولی، کوچه‌های میثم در خیابان کارگر، کوچه محمدی ۸ در تشیلر و کوچه مبعث (قره سو) در بلوار امام حسین (ع) در حال اجراست.

وی تصریح کرد: پروژه زیرسازی و آماده سازی معابر نیز در کوچه شمس تبریزی، کوچه نعیمی ۲، تفرجگاه فنایی و جنب آبشار تفرجگاه فنایی (جنب پل خاتون) اجرا می‌شود.
 
اکبرزاده گفت: آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت در کوچه مختارپور، ۴۵ متری سیستانی زاده، کوچه میثم ۳ در خیابان ستارخان، باغ فروغی و بلوار معلم در کوی ولیعصر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در بخش پیاده روسازی نیز این پروژه‌ها در ابتدای جاده قطور روبروی شرکت نفت، بلوار شهید شرفخانلو، بلوار رسالت، بلوار امام حسین (ع) و انتهای خیابان صمدزاده شمالی صورت می‌گیرد.

وی همچنین به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی کلان اشاره کرد و افزود: پروژه‌ای کمربندی ضلع غربی شهر در بخش خاکریزی و خاکبرداری، آماده سازی و زیرسازی بصورت مستمر در دست اجرا بوده و در پروژه تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی (ره) عملیات آرماتوربندی برای اجرای بتن ریزی در حال اجراست.
 
انتهای پیام/م 
 
 

اجرای عملیات جدول گذاری درخوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.