بازیکنان اخراجی پرسپولیس مشخص شدند

گابریل کالدرون آرژانتینی به این نتیجه رسیده که ۳ بازیکن تیمش را در لیست مازاد قرار دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها که با هدایت گابریل کالدرون تمرینات خوبی را برگزار کردند و در حال آماده شدن برای سفر به ترکیه هستند، بازیکنان اصلی شان را حفظ کردند و فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی زادگان را به خدمت گرفتند تا حالا به دنبال جذب ۲ مهاجم خارجی بروند.

البته سرخپوشان در این بین با چالش جای خالی در لیست تیم شان روبرو هستند و در صورتی که بخواهند بازیکن جدیدی را جذب کنند، باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج نمایند تا با قواننین سازمان لیگ و فوتبال ایران منافاتی نداشته باشد.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند که با حضور کنعانی زادگان و ۲ بازیکن خارجی، تا این لحظه باید ۳ فوتبالیست از تیم سرخپوش جدا شوند.

طبق شنیده‌ها، حسین ماهینی، امید عالیشاه و مهدی شریفی در آستانه جدایی از پرسپولیس هستند و این اتفاق به احتمال زیاد پس از پایان اردوی ترکیه رخ خواهد داد. البته کالدرون تا پیش از این اعلام کرد لیست مازادی ارائه نکرده، اما گفته می‌شود ماهینی، عالیشاه و شریفی در آستانه جدایی هستند.

به جز جذب مهاجم خارجی، وحید امیری، هافبک سابق ترابوزان اسپور ترکیه نیز مدنظر پرسپولیسی‌ها است و در صورتی که بخواهند پیراهن این تیم را برتن کند، باید بازیکن دیگر جدا شوند.

با جدایی ماهینی، مهدی شیری، سیامک نعمتی و ... در پست دفاع راست بازی خواهند کرد و در صورت جدایی عالیشاه، مهدی ترابی، شایان مصلح، وحید امیری (احتمالی) و ... می‌تواند بازی کند.

پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم نیز به جز شریفی، علی علیپور، محمدامین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و ... را در اختیار دارند و درصدد جذب مهاجم دیگری هستند.


بیشتر بخوانید:

مصلح: هدفمان قهرمانی است/ کسی نگفته است در لیست خروج پرسپولیس هستم

ربیع خواه: حضورم در فهرست مازاد مطرح نیست/ طلبی از پرسپولیس ندارم

بودیمیر از پرسپولیس شکایت کرد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.