مصلح: هدفمان قهرمانی است/ کسی نگفته است در لیست خروج پرسپولیس هستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بهتر از پارسال باشیم تا برای قهرمانی مجدد بجنگیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و دیدار با ایرج عرب، مدیرعامل این باشگاه بیان کرد: کار اداری داشتم و مشکل خاصی نیست. مدتی کشیدگی همسترینگ داشتم و حدود ۴۰ روز از این مصدومیت می‌گذرد و فکر می‌کنم پس از اردوی ترکیه، تمرینات را با تیم آغاز کنم.

او در مورد رقابت با محمد انصاری و محمد نادری در پست دفاع چپ افزود: خدا را شکر جمع مان جمع است و دفاع‌های خوبی داریم. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بهتر از پارسال باشیم تا برای قهرمانی مجدد بجنگیم. هدفمان کسب مقام نخست و قهرمانی است.

مصلح در خصوص شایعاتی مبنی بر حضورش در لیست مازاد سرخپوشان اظهار کرد: اولین بار است این موضوع را می‌شنوم. تا حالا چنین چیزی را کسی به من نگفته بود. در زمان برانکو نیز یک عده عادت داشتند که بگویند من در لیست خروج هستم. این صحبت‌ها همیشه است.

مدافع پرسپولیس درباره عملکرد کاری گابریل کالدرون گفت: من با پزشکان کار می‌کنم، اما تمرینات را که می‌بینم، خوب است. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که برانکو گفته از پرسپولیس شکایت می‌کند و بیان کرده در بیشتر بازی‌ها از هزینه شخصی اش به بازیکنان پاداش می‌داد، بیان کرد: برانکو در خیلی از بازی‌های حساس این کار را می‌کرد. زمانی بود که از باشگاه پول گرفته بودند و از جیب خودشان به بچه‌ها پول  می‌دادند. مشکلات زیاد است و امیدوارم همانطوری که ما بازیکنان صبور هستیم، هواداران هم صبور باشند.

مصلح در پایان درباره اینکه قرار بود با برخی هواداران عکس بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد، توضیح داد: قبل از تمرین به پدر و پسری قول داده بودم که می‌مانم و با آن‌ها عکس می‌گیرم. اول تمرین نشد و آخر تمرین هم زیاد شلوغ بود و نتوانستم از ماشین پیاده شوم. می‌خواهم پیراهنم را به آن‌ها بدهم.


بیشتر بخوانید:

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر هفته

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده


انتهای پیام/

اظهارات شایان مصلح درباره شرایط پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار