ربیع خواه: حضورم در فهرست مازاد مطرح نیست/ طلبی از پرسپولیس ندارم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با عرب صحبت‌های خوبی داشتم و کالدرون هم تازه در تمرینات تیم شرکت کرده است و هنوز شناخت کاملی از تیم ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن ربیع‌خواه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و دیدار با ایرج عرب، مدیرعامل این باشگاه بیان کرد: صحبت‌های خوبی انجام دادیم و درباره تعامل با باشگاه با عرب نشستی داشتم.

او درباره شایعه حضورش در لیست مازاد پرسپولیس اظهار کرد: این بحث‌ها مطرح نیست. من با عرب صحبت‌های خوبی داشتم و کالدرون هم تازه در تمرینات تیم شرکت کرده است و هنوز شناخت کاملی از تیم ندارد که بخواهد لیست خروجی بدهد. این مسائل شایعاتی است که نمی‌دانم از کجا درز پیدا می‌کند و امیدوارم هرچه زودتر تمام شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره کار با کالدرون خاطرنشان کرد: تمرینات متفاوتی با کالدرون داریم. او خیلی پرانرژی و با انگیزه است و به ما هم انگیزه می‌دهد. انشاالله بتوانیم سال خوبی در کنار او داشته باشیم.

ربیع‌خواه در مورد طلبش از سرخپوشان اظهار کرد: مطالباتم را از باشگاه گرفتم و طلبی هم ندارم. خدا را شکر قول‌هایی که به من داده‌اند، عملی شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی درپایان درباره قطعی شدن حضورش در پرسپولیس گفت: خدا را شکر که امسال هم در خدمت پرسپولیس هستم و امیدوارم با این تیم به افتخارات زیادی برسم.


بیشتر بخوانید:

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر هفته

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده


انتهای پیام/

اظهارات ربیع خواه درباره حضور در پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار