رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد؛

افتتاح ۱۰ موزه دفاع مقدس تا پایان سال در کشور

سردار بهمن کارگر گفت : افتتاح ۱۰ موزه دفاع مقدس تا پایان امسال در زمره برنامه‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است که سمنان نیز یکی از این استان‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در سمنان گفت : افتتاح ۱۰ موزه دفاع مقدس تا پایان امسال در زمره برنامه‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است که سمنان نیز یکی از این استان‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود : تا پایان سال جاری ۱۰ موزه دفاع مقدس در سطح کشور افتتاح می‌شود تا تعداد این مراکز به عدد ۲۵ برسند و همچنین شش موزه دفاع مقدس دیگر نیز در دست ساخت هستند.

سردار کارگر تصریح کرد : استان سمنان با سه هزار شهید، هفت هزار و ۵۰۰ جانباز و ۴۰ هزار رزمنده سهم بزرگی در دفاع مقدس داشته و همچنین میزبان ۱۵۰ شهید گمنام در ۴۷ نقطه یادمانی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه امروز مردم کشور به امنیت نیاز دارند؛ داشتن پلیس مقتدر را لازمه تأمین امنیت در کشور دانست و گفت: امروز اگر پلیس در جامعه تضعیف شود؛ امنیت زنان، دختران، فرزندان و اقشار مختلف جامعه و محیط‌های عمومی کشور به مخاطره خواهد افتاد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت : امروز اگر به وصیت‌نامه شهدا توجه کنیم می‌بینیم که همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، در وصیت‌نامه‌های خود مردم را به رعایت عفاف و حجاب توصیه کرده‌اند.

سردار کارگر افزود : راهیان نور فقط متعلق به زمان ایام اوج که ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه نیست بلکه در تمام طول سال این مراسم انجام می‌شود که هم اکنون نیز راهیان نور در غرب برقرار است و بیش از ۷۰ درصد از این هفت میلیون زائر راهیان نور، جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال هستند که کار بسیار ارزشمندی است.

انتهای پیام / ر

صحبت های سردار بهمن کارگر در سمنان

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار