خاطره جالب یک زن آمریکایی درباره پوشش

خاطره جالب یک زن آمریکایی درباره تفاوت پوشش زنان در فصل تابستان و زمستان در این کشور و تاثیر آن در میزان آزار و اذیتی را که به آن‌ها وارد می‌شود می‌خوانید.

خاطره جالب یک زن آمریکایی درباره حجاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مقوله حجاب از مسائلی است که رعایت آن از سوی آحاد جامعه بالاخص بانوان، سلامت اخلاقی و روانی جامعه را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد و آن را از جهات فراوانی ایمن می‌کند؛ و بالعکس، اگر در جامعه‌ای هرزه‌گردی و بی‌حجابی از سوی مردم مورد پذیرش واقع شود، در آن وقت شاهد نشر و گسترش انواع و اقسام فسادهای اخلاقی و فرهنگی خواهیم بود و به طریق اولی هنگامی که فرهنگ جامعه که در حکم ریه‌های تنفسی آن به شمار می‌رود، فاسد شود، بدون تردید آن جامعه و مردمش از مسیر تعالی و رشد فاصله می‌گیرند. 

همچنین محجبه بودن در بسیاری از کشورهای غربی که سیاست حاکم بر این کشورها مخالفت جدی با حجاب است، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ در ادامه خاطره جالب یک زن آمریکایی درباره تفاوت پوشش زنان در فصل تابستان و زمستان در این کشور و تاثیر آن در میزان آزار و اذیتی که به آن‌ها وارد می‌شود را می‌خوانید.

" در زمستان که مردم مجبورند به خاطر سردی هوا، خود را پوشانده و پوشش بیشتری داشته باشند، به طور طبیعی و کاملا محسوس در آمریکا، آزار و اذیت نسبت به زنان کمتر می‌شود، ولی در تابستان که به بهانه گرما، اعضای حساس بدن خود را در معرض دید مردها قرار می‌دهند، آزار و اذیت نسبت به زنان، حتی پیرزنان افزایش می‌یابد. "

خاطره جالب یک زن آمریکایی درباره حجاب

انتهای پیام/

برچسب ها: حجاب ، محجبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.