دبیر نهاد مردمی ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی:

۷۰ معین اقتصادی برای خراسان رضوی تعیین شده است

دبیر نهاد مردمی ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت:در طرح مثلث توسعه اقتصادی، خراسان رضوی به ۱۲ منطقه تقسیم شده که تاکنون برای آن ۷۰ معین اقتصادی تعیین شده است.

۷۰ معین اقتصادی برای خراسان رضوی تعیین شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در نشست با بانوان بازرگان و کارآفرین استان با بیان اینکه آسیب شناسی را در پیشرفت مدیریت کلان نگاه می‌کنیم و در شرایط کنونی اقتصاد، شکاف تحقیقات و سرمایه گذاری و آموزش و بازخوانی دولت‌ها را می‌بینیم و در مدلی که قبلا ارائه می‌شد برای عبور از این چالش‌ها بود گفت: بروکراسی اداری یکی از چالش‌های کشور است که باید اصلاح شود لذا برای رفع مشکلات قرار شد در مثلث توسعه اقتصادی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری مشارکتی در سایه ارکان حاکمیت به کمک اقتصاد بیاید.
 
وی تصریح کرد: برخی از مداخله گران اقتصادی بخش خصوصی هستند و اگر چه تاتیرگذاری زیادی در حوزه اقتصاد دارند، ولی به هر شکل فعالان اقتصادی انتفاعی هستند که باید بستر سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران غیر انتفاعی هم فراهم کرد.
 
دبیر نهاد مردمی ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی  با تاکید بر اینکه مدل مثلث توسعه اقتصادی قرار است تکثیر شود و موانع اقتصادی را برطرف کند گفت: در طرح مثلث توسعه اقتصادی، خراسان رضوی به ۱۲ منطقه تقسیم شده که تا کنون برای آن ۷۰ معین اقتصادی تعیین شده است تا در کنار آن ارکان حاکمیت توسعه اقتصادی را پیش ببریم.
 
لبافی با اشاره به اینکه استاندار خراسان رضوی تاکید دارند نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی را تشکیل داده تا نواقص احتمالی مثلث اقتصادی را برطرف کنیم، افزود: در شرایط بحران اقتصادی اجرای طرح مثلت توسعه اقتصادی بسیار مطلوب است و در شرایط موجود توسعه را باید از لایه‌های روستاسی شروع تا به دیگر لایه‌های جامعه برسیم.

وی تصریح کرد: اعتماد آفرینی و تسهیل کردن کار بسیار مهمی است که به عنوان حلقه مفقوده در کشور وجود دارد، امروز برای رشد توسعه اقتصادی در روستا‌ها و حوزه‌های مختلف باید بستر سازی کنیم، ما هنوز معین‌هایی داری که مشکلاتی دارند که برای رفع مشکلات آن‌ها باید اقدام کنیم.
 
انتهای پیام// ف.ح
 

تلاش در راستای فراهم کردن بستر توسعه اقتصادی در روستا‌ها

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.