مدیر کل حج و زیارت خراسان رضوی؛

اعزام زائران خراسانی از ۲۳ تیرماه به حج تمتع

مدیر کل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: نخستین کاروان حج تمتع زائران خراسان رضوی و شمالی در ۲۳ تیرماه از جوار بارگاه منور رضوی عازم سرزمین وحی خواهد شد.

اعزام زائران خراسانی از ۲۳ تیرماه به حج تمتعجواد شاد مدیر کل حج و زیارت خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۹ هزار و ۶۵ زائر به همراه ۳۳۵ نفر از عوامل حج خراسان رضوی و همچنین یک هزار و ۶۱۰ زائر از خراسان شمالی به همراه ۶۰ نفر از عوامل به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تعداد کاروان‌های حج خراسان رضوی و خراسان شمالی به ترتیب ۶۴ و ۱۱ کاروان هستند، تصریح کرد: در مجموع ۱۰ هزار و ۵۴۰ زائر به همراه ۳۹۰ نفر از عوامل با ۷۵ کاروان از ایستگاه پروازی فرودگاه بین المللی مشهد عازم بیت الله الحرام می‌شوند.

مدیر کل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: پرواز‌های رفت مدینه قبل با ۲۳ پرواز از تاریخ ۲۳ تیرماه لغایت یکم مرداد ماه انجام می‌شود و همچنین پرواز‌های رفت مدینه بعد با ۲۱ پرواز از تاریخ ششم لغایت ۱۴ مردادماه سال جاری و در مجموع ۴۴ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) صورت خواهد گرفت.

شاد افزود: جوان‌ترین زائر خراسانی در حج تمتع امسال ۱۲ ساله و مسن‌ترین زائر ۹۳ ساله می‌باشد.


انتهای پیام//م. ه


آغاز اعزام زائران خراسانی به حج تمتع

برچسب ها: فرودگاه ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.