بیرجند میزبان رقابت‌های کشتی خراسان جنوبی

رقابت‌های کشتی انتخابی تیم استان به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهدشد .

سروری رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند،گفت: رقابت‌های انتخابی تیم استان جهت شرکت در رقابت‌های کشوری و انتخابی استعداد‌های برتر کشتی استان به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهدشد.
وی افزود: این دوره از مسابقات که در رده سنی خردسالان برگزار خواهدشد، در دو بخش کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهدشد.

رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: این مسابقات جمعه بیست و یکم تیر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح به میزبانی خانه کشتی بیرجند واقع در میدان شهدا جنب دانشگاه هنر برگزار خواهدشد.

حضور تیم دوومیدانی خراسان جنوبی در رقابت های کشوری

چاجی رئیس هیئت دو ومیدانی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛گفت: تیم دو و میدانی پسران استان در رقابت های دو ومیدانی کشوری در رده سنی جوانان که از امروز لغایت بیست و سوم تیرماه سال جاری به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار خواهدشد، حضور پیدا کرد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات علی پردلی، بهنام قاسمی،خشایار ایزدی، ابراهیم رنجبر، محمد زراعتکار به مربیگری و سرپرستی عادل بهرامینان در این دوره از مسابقات نمایندگان استان خواهند بود.

رییس هیئت دو ومیدانی خراسان جنوبی گفت: نمایندگان استان در دوهای ۱۰۰متر پرش طول امدادی، ۴۰۰امدادی، ۳۰۰۰متر با مانع و امدادی و دیسک وزنه با حریفان خود رقابت خواهند کرد .

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.