کسب نشان طلای تیم ملی در بخش میکس توسط بانوی تیرانداز خراسان جنوبی

نجمه خدمتی در بخش میکس تیراندازی دانشجویان جهان موفق به کسب نشان طلا شد

سلمانی رئیس هیئت تیراندازی شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: نجمه خدمتی ملی پوش تیراندازی استان که در تیم تیراندازی دانشجویان حضور دارد، در سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۰۱۹، در بخش میکس موفق به کسب نشان طلا شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود، تیم میکس ایران متشکل از مهیار صداقت و نجمه خدمتی به نشان طلا دست پیدا کرد.

رییس هییت تیراندازی شهرستان بیرجند گفت:در این دوره از مسابقات تیم‌های کره جنوبی و چین نیز به ترتیب سکو‌های دوم و سوم را کسب کردند.

سومین برد دختران والیبالیست خراسان جنوبی در رقابت‌های نوجوانان کشور

ملکی رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت: تیم والیبال نوجوانان دختر استان در رقابت‌های لیگ قهرمانی دسته ۳ والیبال نوجوانان کشور در دومین دیدار خود موفق به کسب سومین پیروزی شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی شهرستان یزد درحال برگزاری است، تیم استان در دومین دیدار خود بانتیجه ۳ بر ۰ از سد نماینده کهگیلویه و بویراحمد گذشت.

رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: تیم استان در گروه A این دوره از مسابقات با نمایندگان خوزستان، زنجات، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام هم گروه است.

این دوره از مسابقات با حضور ۱۲ تیم از روز گذشته به میزبانی شهرستان یزد آغاز شده است.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.