بسته اخبار حوادث امروز بیست و یکم تیرماه ۹۸؛

کشف محموله میلیاردی تلفن هوشمند

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله میلیاردی تلفن هوشمند

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه بیست و یکم   تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف  ۲۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مرزبانان خرمشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل مبادی ورودی استان، موفق شدند سه نفر قاچاقچی کالا را هنگام ورود به کشور در پایانه مرزی شلمچه دستگیر کنند.

وی با اشاره به هوشیاری مأموران در گذرگاه‌های مرزی افزود: در بازرسی دقیق از وسایل متهم ۲۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مدل سامسونگ کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان ارزش این محموله را بیش یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این محموله پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم مربوطه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

دستگیری۱۰ قاچاقچی در مرز شلمچه

سرهنگ نادر سهیلی جانشین مرزبانی خوزستان گفت: مأموران هنگ مرزی خرمشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین کنترل مترددین مرزی در پایانه شلمچه ۱۰ قاچاقچی کالا را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از متهمان دو تُن و ۳۰۹ کیلوگرم گوشت مرغ، ۹۴۰ کیلوگرم برنج و ۲۱۳ کیلوگرم روغن خوراکی که جزو اقلام یارانه‌ای محسوب و خروج بیش از حد متعارف و بدون اخذ اظهارنامه گمرکی ممنوع است، کشف شد.

جانشین مرزبانی خوزستان گفت: مأموران در موردی دیگر ۷۱۲ لیتر مایع سفید کننده هنگام خروج از پایانه مرزی شلمچه کشف کردند.

سرهنگ نادر سهیلی  افزود:کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۶۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.