ماجرای هدیه و عنوان خاصی که «رهبر انقلاب» به «الهام چرخنده» بخشیدند

الهام چرخنده در «اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب» گفت: چادر و حجاب پنج متر پارچه نیست، اما رکن اصلی تقواست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب» شب گذشته در همدان با حضور پرشور بانوان مومن، متدین و محجبه دیار دانایان و دینداران، در پیاده‌راه بوعلی و با حضور مدیران، مسوولان انتظامی، نمایندگان و الهام چرخنده مهمان ویژه این مراسم از چهره‌های هنری کشور برگزار شد.

ماجرای هدیه و عنوان خاصی که «رهبر انقلاب» به «الهام چرخنده» بخشیدند


بیشتربخوانید: الهام چرخنده از شرکت در مراسم «همایش دختران انقلاب»انصراف داد؟


الهام چرخنده در این مراسم با بیان اینکه از محجبه شدنم در سال ۹۲ و در جوار حرم حضرت معصومه (س) و لبیک «یا امیرالمومنین (ع)» هفت سال گذشت اظهار کرد: طی این مدت خیلی‌ها قضاوتم کردند و آن زمان پنج قراردادم لغو شد.

وی با بیان اینکه آن زمان بسیاری در یک واژه شک و شوک به سر می‌بردند گفت: آن طرفی‌ها شوکه بودند و این‌طرفی‌ها شک داشتند، اما واقعیت این بود که این بایکوت بودن همان بود که من می‌خواستم.

این بازیگر و هنرمند محجبه کشورمان بیان کرد: شاید هفته عفاف و حجاب یک عنوان است و در بسیاری از کشور‌ها این اتفاق می‌افتاد و برنامه‌های مختلفی نیز برگزار می‌کنند، اما واقعیتی که اصل بانوی ایرانی مسلمان را نشان می‌دهد، عفاف و حجاب درون ماست.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از نفاق و تحقق تلاش غرب برای ایجاد نفاق بین بانوان ایران، می‌گوییم مشکلی در خصوص نداریم افزود: حجاب یک توصیه الهی است و قلب بانوی ایرانی برای اهل بیت (ع) می‌تپد.

چرخنده با اشاره به نگاه از بالای برخی به بانوانی که کمی حجاب آن‌ها بد بود، تصریح کرد: امان از زمانی که به خود بنگریم؛ نگاه از بالا به بانوان باعث ایجاد ترس و جذب آن‌ها به کسانی که میلیارد‌ها دلار هزینه برای سست کردن بنیان خانواده می‌کنند، شده است.

چادر و حجاب ۵ متر پارچه نیست، اما رکن اصلی تقوا حجاب است

این بانوی محجبه بازیگر با اشاره به افزایش قیمت چادر بیان کرد: چادر و حجاب پنج متر پارچه نیست، اما رکن اصلی تقواست، در مشهد ۳۵ هزار خانم محجبه به ورزشگاه رفتند و مشکل ورزشگاه رفتن خانم‌ها حل شد، آیا مشکل دیگری نداشتیم؟

وی در ادامه با اشاره به خاطره‌اش از دریافت انگشتری با سنگ مزار امام حسین (ع) و تقدیم آن انگشتری به رهبر معظم انقلاب، گفت: زمان دریافت آن انگشتر نشانه‌ای خواستم تا بدانم درست است، به دیدار رهبری در بیمارستان رفتم و آن انگشتر را به رهبر معظم انقلاب دادم مرا نشناختند و گفتند این خانم کیست در جواب گفتم سرباز شما هستم.

بازیگر محجبه کشورمان ادامه داد: سه روز بعد از آن دیدار با من تماس گرفتند که به بیت رهبری بروم به آنجا که رفتم قرآن سفیدی به من دادند و گفتند رهبری به محض برگشت از این بیمارستان این قرآن را به شما داده‌اند که در آن تقریظ شده بود که الهام چرخنده از اهدای انگشتر ممنونم و صراحت و شجاعتت را ستایش می‌کنم و برای ادامه راهت دعا می‌کنم.

وی با اشاره به اهدای این قرآن به موزه حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه بانوی ایرانی باید قدر خودش را بداند یادآور شد: راه نجاتی نیست جز راه اهل بیت (ع) شاید راه سخت باشد، اما اهل بیت (ع) برای همیشه جاودان خواهند بود.

افتخار من گذراندن دوره حوزه است

وی به تحصیلات و فعالیت‌های هنری خود از موسیقی تا بازیگری اشاره کرد و ادامه داد: این‌ها افتخار من نیست، افتخار من گذراندن دوره حوزه است.

این بازیگر محجبه کشورمان خاطرنشان کرد: تا ۱۸ سالگی حجاب به معنای چادر داشتم، اما فکر می‌کردم دست و پای مرا می‌بندد، وقتی از ایران خارج شدم به دنبال حقیقت از ادیان‌شناسی تا بودا و هندو رفتم، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را در معبد هندو نیز پیدا کردم؛ دنبال کشف حقیقت رفتم و هنوز هم ذره‌ای در دریای بیکران حقیقت هستم.

وی با بیان اینکه عید فطر سال ۹۲ حجابم را اعلام کردم یادآور شد: برای بسیاری سوال پیش آمد و بسیاری برایم مسئله ایجاد کردند تا بگویند اگر کسی در زمینه دین فعال باشد به این راحتی نیست؛ آن‌ها دموکراسی را فریاد می‌زنند، اما سکولار هستند.

چرخنده با اشاره به برخی اتفاقات و دشواری‌هایش در مسیر انتخابی خود، اظهار کرد: مردم ما اکنون شعب ابیطالب را تجربه می‌کنند، اما ایستاده‌اند، بیرق در دست مردان باغیرت و زنان با شرف ماست.

وی با اشاره به کسب عنوان زهرایی خود از رهبر معظم انقلاب گفت‌: این عنوان در یک مراسم در یک برنامه در تهران ابلاغ شد در آن مراسم گفتند از دفتر حضرت آقا پیامی آمده که فرمودند سربازی ایشان پذیرفته است و شما زهرایی هستید.

بانوی محجبه زهرایی بیان کرد: امروز از پایتخت تمدن و ایمانی ایران‌زمین می‌گویم تنها نیستم و بالغ بر ۸ هزار نفر چادری شدند؛ بیش از آنچه فکر کنیم مسئولیت این روز‌های ما سخت است.

وی با تاکید بر اینکه اگر وضعیت اقتصادی، تحریم‌ها و وضعیت سیاسی را ترسیم کنیم شبیه شعب ابیطالب است افزود: کربلا از سر بریدن امام حسین (ع) شروع نمی‌شود بلکه از حرکت دادن سر‌ها توسط حرمله‌ها مقابل دختر حضرت علی (ع) شروع می‌شود، اما این بانو باصلابت ایستاد.

چرخنده با بیان اینکه من جزو رسته، ارگان، نهاد و حقوق‌بگیر جایی نیستم غیر از رسته محمد و آل محمد (ص) تصریح کرد: من درست مثل کسی هستم که ته کفر را دیده و به ایمان رسیده است.

اگر دم از آزادی بیان می‌زنید چرا با چادر من مشکل دارید؟

وی با بیان اینکه من می‌دانم امروز آن چه ماهواره به خانواده ایرانی تغذیه می‌دهد، دارد با خانواده چکار می‌کند، ادامه داد: تلویزیون آن طرف میلیارد‌ها دلار شبکه می‌خرد و پر از سریال ترک کرده است چراکه ترک‌ها معماری، عادت‌های رفتاری، زنان و مردان آن‌ها و نوع محبت کردنشان شبیه ما هستند، .

بانوی بازیگر محجبه کشورمان با بیان اینکه با سریال‌های ترک قبح زنا، ربا و خیانت را برای ما می‌شکنند خاطرنشان کرد: آمار بگیرید ببینید در همان ترکیه و در ماه رمضان چند نفر روزه نمی‌گیرند و چه میزان طلاق دارند فقط قبح بسیاری از چیز‌ها را برای ما می‌شکنند آن وقت شما کنترل ماهواره را می‌گذارید در دسترس دختر، پسر و خانواده خود در را باز گذاشته‌اید و می‌گویید بفرما داخل!

وی با تأکید بر اینکه من کسی نیستم فقط به واسطه نیمچه شهرتی امروز اینجا هستم یادآور شد: اینجا هستم که بگویم کاش آن روز‌ها در آن مسیر کسی بود و این‌ها را به من می‌گفت چراکه بخشی از زندگی‌ام رفت.

چرخنده با اشاره به تلاش غرب برای فریب زنان این سرزمین اظهار کرد: مگر عده‌ای نرفتند جالب است هر روز سکانس برهنه آن‌ها بیشتر می‌شود از این طرف افتخارات بیشتر می‌شود و سلبریتی‌ها پست می‌گذارند احسنت، آزادی بیان؛ اگر آزادی است چرا نمی‌گذارید من حجاب کنم.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب کشور از حجاب شروع شد و ادامه می‌یابد گفت: قدر داشته‌ها را بدانیم، درست است تحریم هستیم من هم در همین کشور هستم.

منبع: فارس

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
خانم زهرا زهرایی ایول به این همه زیرکی و هوشیاری ،عقل و اراده قوی .فهمیدی که بالاترین جای عالم همینجاست .سختی داشت اما ارزش داره .خوشا به سعادتت .کاش روزی منم بتونم توجه مهربانترین بانوی عالم حضرت فاطمه را جلب کنم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
خانم زهرا زهرایی ایول به این همه زیرکی و هوشیاری ،عقل و اراده قوی .فهمیدی که بالاترین جای عالم همینجاست .سختی داشت اما ارزش داره .خوشا به سعادتت .کاش روزی منم بتونم توجه مهربانترین بانوی عالم حضرت فاطمه رو جلب کنم.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۶:۳۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
خانم چرخنده چادر به شما هیبت زینبی می دهد قدر چادر خود را بدان و به حرف خناسان توجه ای نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام درود خدا بر شما
شهد شیرین عزت وعفت و بزرگی ،پاکدامنی گوارای وجودتان باد خواهر عزیزم
این
توفیق شامل هر کسی نمیشه قدر خودتونو بدونید این لطف بزرگی از طرف خداوندبر شما ست
که لایق دونسته و شما رودرسنگر وزیر چتر خودش در مصیر بندگی قرار تون داده وشما افتخار کشور ما هستید ان شاءالله همیشه مشمو ل دعای امام زمان علیه السلام باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام واقعا احسنت به این انتخاب ! انشالله که در این راه ثابت قدم باشید چون راهی است مشکل و برگشتن شما از این راه هدف و آرزوی دشمن هست چون اینطوری ضربه ی بزرگتری به حجاب می خوره !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام من معلول هستم نمیتوانم چادر نگهدارم خیلی زیبا شدن خانوم چرخنده آفرین بانو چادر سنگره من اگه مردم خانوم چرخنده دعا کنید برم بهشت
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۸:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
الهام جان شهد شیرین حجاب و حیا گوارایت باد عزیزم
حجاب نعمتی ست ، موهبتی است که هر کس لیاقتش را ندارد .خدایا به خاطر نعمت حجاب و حیا که به من دادی شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۳۰ ۲۲ دی ۱۴۰۰
بانوی مسلمان بهت افتخار میکنیم
تشرها و تهمت ها و... چیزی جز از روی حسادت نیست و طبع حسادت اینه که صاحبشو میسوزونه نه طرف مقابل رو.
امیدواریم امثال شما بیشتر و بیشتر بشن تا دختران و زنان عفیف ما از داشتن حجاب نه خجالت بکشن و نه بترسن.
در پناه دعای خیر
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۲۲:۱۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
خانم چرخنده عزیزم !با چادر قشنگتری خیلی بهتون میاد مبارکتون باشه.انشاءالله باهم تو این راه استوار باشیم تا ظهور
Iran (Islamic Republic of)
زینب از اهر
۱۳:۳۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
خانم چرخنده عزیز خدا به شما نظر لطف و رحمت کرده اند. امیدوارم همیشه خوب بمانید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۳۰ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
خانم چرخنده تبریک می گویم به شما به خاطر این انتخاب عالیتون باانتخاب چادر,انتخاب پوشش زهرایی شماهم توسط اهل بیت انتخاب شدید.خداوند توفیق روزافزون به شما در این مسیرعنایت فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
احسنت به خانم چرخنده...
من موندم چرا باید برنامه های تلویزیونی مثل خندوانه یا دورهمی یا....از همه بازیگران .خواننده ها . موسیقی دانها اووووو..... دعوت میکنن به عنوان میهمان برنامه....که شاید خیلیاشون هم شایسته الگو بودن رو نداشته باشن...
ولی از کسی مثل خانم چرخنده دعوت نمیکنن؟!!!!
یعنی این برنامه ها هم سیاسی برخورد میکنن یا....!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
من خیلی خوشحالم که الهام چرخنده باحجاب شده است
Iran (Islamic Republic of)
حریف دل
۲۲:۱۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
منم چادریم ولی دو دل کاش منم مثل شما بودم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
خانم چرخنده شما همیشه بازیگر محبوب من بودید کاراتون رو دوست داشتم الان واقعا شخصیت شما به دلم نشست وبه شما افتخار میکنم انشالله همیشه سلامت وموفق باشید عزیزم.
Iran (Islamic Republic of)
راحیل
۲۰:۳۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
خوشبحالتون خانم چرخنده عزیز، خداوند سعادت رو نصیب هر کسی نمیکنه، شما لیاقت داشتی عزیزم، خدا کنه یه روزی منم مثل شما چادری شم دست علی یارت سرباز رهبر
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۵:۰۳ ۲۹ دی ۱۳۹۹
سلام خانوم چرخنده من یه دختر چهارده ساله ام و الگوم شمایین و دوست دارم مثل شما با حجاب باشم. و حجابم رو با چادر حفظ میکنم. درود بر شما
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۷ دی ۱۳۹۹
کاش تمام بازیگران زن سیما بدانند که چادر و حجاب جلو سلبریتی شدنشان را نمی گیرد با حجاب هم می شود هم در جلو مردم و هم در منظر خدا بزرگ شوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۲ دی ۱۳۹۹
يا علي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سلام برشیر زنان باعفاف حجاب من اشک شوق ریختم ازاین بانوی ایرانی یکی با پول بازیگری شهرت بدست می آورد به اروپا و آمریکا میرود یک هم عاشق اهلبیت می شود به کربلا میرود دورود برخانم چرخنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
درود به خانم چرخنده

کاش شما الگوی زنان سینما باشید
و‌ این افتخار بزرگ را از شما یاد بگیرند
شما سرور زنان‌سینما هستید
افتخار‌یعنی چادر و حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
واقعا به شما افتخار می کنم و امیدوارم در این راه ثابت قدم بمانی و کربلایی شوی
همه ی ما باید با شناخت دینمان اسلام را انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم ایشون حجاب و چادر رو قلبا انتخاب کرده باشن و نه فقط جهت منافع . مثل خیلی از افرادی که حزب باد هستن و تحت شرایط رنگ عوض میکنند
Iran (Islamic Republic of)
مریم همتی
۱۵:۲۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
خانم الهام چرخنده از وقتی حجاب گذاشتی . خیلی خیلی به شما علاقه مند شده ام
کاش شما الگوی زنان سینما باشید ونجابت را از شما یاد بگیرند
دیدن ارایش های غلیظ وبی حجابیشان حال ادم را به هم می زند
Iran (Islamic Republic of)
مخلوق خدا
۱۱:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام میکنم به خانم الهام چرخنده انشالله حضرت زهرا سلام الله علیه دست شما را رها نکند تا روزی که در آن عالم در جوار حضرتش همنشین شوید انشالله چون الگوی خیلی از خانم های محجبه شدهاید فی امان الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خداحفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
نرجس
۱۷:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
چادری ها همیشه صدر نشینند...انشالله خدا همه خانم های کشورمون رو به سمت حجاب سوق بده...با اینکه چهارده سالمه ولی خدارو شکر میکنم که تو خانواده مذهبی به دنیا اومدم و رشد کردم...واقعا بعضی ها نمیدونن سر کردن چادر چقدر لذت بخشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام برتو ای شیر زن زهرایی.احسنت به این همه شجاعت. خوش به سعادتت سرباز رهبر.شهد شیرین حجاب گوارای وجودت.....راهت پر رهرو باد.کار شما ارزشش کمتر از جهاد در میدان نبرد نیست. واقعا بهت غبطه می خورم ،من عاشق حجابم.وعاشق الهام چرخنده ها............خیلی خوش سلیقه هستی بانو، بهترین مد پوشش رو انتخاب کردی عزیزم... خیلی دوست دارم .خداوند نگهدار خودت وعزیزانت باشه ان شاالله.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
دست حق به همراهت خانم چرخنده...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
افرین بر خانوم الهام چرخنده که همه کنایه هارو به جون خریدن و حجاب رو اتخاب کردن درود خدا وخاندان اهل بیت علیه السلام برشما باد..... واقعا برای بازیگرانی که به شما تهمت میزنن متاسفم برای اونهایی که دم از دین و امام حسین میزنن واقعا متاسفم امیدوارم شما در این راه موفق باشین ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اشکم رادراوردید وقتی رهبر انقلاب سربازی شما را پذیرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت،خوش به حالت،به امید روزی که همه بازیگرها راه حضرت زهرا را درپیش بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من فقط۱۳ سالمه تا چند ماه پیش دوست نداشتم چادر بزارم ولی الان عاشق چادر و حجاب هستم
خدا به خانم چرخنده سلامتی بده
منم دوست دارم مثل بانو حضرت فاطمه زهرا باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۰:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداروشکر تنها نیستیم ازبین هنر مندان دلمان ب همچونکسانی مانند ما خوش است
United States of America
ابوالقاسم احمدیان
۲۱:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام خانم الهام چرخنده . خانم چرخنده بنده بقدری از شنیدن محجبه شدن و عنوان زهرائی شدنتان از سوی حضرت آقا خوشحال شدم که اشک شوقم جاری شد . خام چرخنده بنده از ایثارگران هستم و همیشه دغدغه حجاب داشتم بخصوص که در قوم و خویشان وقتی بدحجابی می بینم غصه ام میگره . شما را قسم میدم در موضعتان قوی باشید . هیچکس غلطی نمیتواند بکند. . خدا شما را برای ایران و اسلام حفظ کند .
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
دمت گرم کاش همه ی بازیگران عین شما بودن ان شاللله با حضرت فاطمه محشور بشید
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۰۱:۰۳ ۲۹ دی ۱۳۹۸
کاش ما هم‌مون مثه شما بودیم بانوی زهرایی⚘
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۴ ۰۶ دی ۱۳۹۸
درود و سلام بر شما
برای ما هم دعا کنید و آن شا الله با اهل بیت محشور شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
درودددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
احسنت بانوی ایرانی مایه ی افتخاری
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی ام
۲۳:۱۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
بسم رب الرحیم
خداروشکر که اینجور بازیگرای خانوم مذهبی و چادری پایبند هم داریم وگرنه وضع حجاب بسیار بسیار اسف باره قلب آدم ازین حجم بی خدایی میگیره کاشکی بعضی دیگه هم به خودشون بیان ویه تلنگری بخورن کاش کاش کاش قدر حجاب دونسته میشد به شما افتخار میکنیم خانم چرخنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
زهرایی وحسینی بودن فقط باحرف نیست واین خانم این رادرک کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
زهرایی باشید بمانید محشورشوید باحضرت زهرا س
Iran (Islamic Republic of)
سیدعبداله
۱۱:۵۹ ۲۳ تير ۱۳۹۸
هرعاقبت خیر و شری برای انسانهادرگرو انتخابهای سختی است که در مسیر زندگی دارد وشما یکی از این انتخابهای سخت را به نحو عالی پشت سر گذاشتید خدا عاقبت همه مارا بخیر کند احسنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۸
ان شاالله که ثابت قدم بمانیم وبمانید به لطف خدا وحضرت زهرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
من موندم که چرا امثالِ م ا و ن ک از رفتار و کردار سرکار خانم الهام چرخنده الگوبرداری نمیکنند چرا امثال اينها تا سر از خارج در می آورند به سرعت نور، کشف حجاب میکنند و در کشور خودمون هم حجاب نیم بندی دارند و مهمتر اینکه چطوری میخواهند بچه های خودشونو تربیت کنند وقتی که مادراشون نسبت به حجاب بی قید وبند هستند، خانم چرخنده مثل همون الماس درخشانی هستند که در میان اینان، میدرخشد اما سیاهیِ دلهاشون و اصرار بر رفتار کریه و ناسالم این بازیگرانِ فرومایه باعث شده که این نور را نبینند و متاسفانه این غده های سرطانی همانند قارچ در حال تکثیرِ بی عفتی و بدحجابی هستند
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۲۳:۱۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خداوندا عزت بده به تمام بانوان محجبه سرزمینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۹۸
احسنت بشما خانم چرخنده ان شاالله با حضرت زهرا(س)محشور شوید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خوشا بحالتان خانم چرخنده . مایه افتخار ایران زمین هستی . لایق زهرایی بودن هستی .
Iran (Islamic Republic of)
aziz
۱۵:۰۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
هر هنرپیشه ای میتواند مثل خانم چرخنده محجبه وزهرائی شود ایشان اراده داشتن وتوانستند محجبه شوند خدا به ایشالن سلالمتی عطا کنه
-
محمد
۱۵:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خداوند میفرماید: تعز من تشاء و تذل من تشاء
هرکس را بخواهم عزت می بخشم و هر که را نه، ذلت می دهم. خوشا بحال دلت ای عزیز شده
-
ا
۱۵:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۹۸
زهرایی شدن لیاقت می خواد . که شما داشتید بانو
Germany
رشنو
۱۱:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
کاری که شما کردید حقیقتا کار بسیار بزرگی میباشد برای اینکه شما در اوج شهرت و در آمد و جو بازیگری و سینما و تلویزیون به همه پشت پا زدید و بر خلاف خواستگاه هنری خود روی به ایمان و حقیقت آوردید و هزینه اجتماعی و و وو را تحمل کردید اما خواهر گرامی خوشحال باش زیرا اگر تمام دنیا را هم از شما بگیرند مطاع قلیلی است که در برابر ابدیت ایمان و قرب الهی پشیزی نمی ارزد شما پر سود ترین معامله را با خدای خود کردید و مطمئن باشید که دنیای مادی شما هم بهتر تامین میگردد که خدا آجر محسنین را ضایع نمیکند زهی به سعادت شما انشاالله شما و ما عاقبت بخیر شویم
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۱:۲۵ ۲۲ تير ۱۳۹۸
درود به بانو و بازیگر محجبه ی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خوش به حالت خدا نگهدارت باشه بانو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
آفرین الهام خانم،زنده و سلامت باشی
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۰:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۹۸
احسنت ممنون از شما به خاطر این مطلب مفید و درود خدا بر خانم الهام چرخنده
Japan
غلامرضا
۱۰:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۹:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
ممنون از صلابتت و ممنون از انسان بودنت . درود بر تو ای بانووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خداوند یا و یاور شما باشد بانوی زهرایی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۲۰ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خداوند نگهدارشون باشه کاشکی همه اینطوری باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
درپناه خداوند با حجاب بانو فاطمه زهرا موفق و مصون باشید
خوش به سعادتتون
ان شاالله عاقبت هممون ختم بخیر بشه
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۰۲:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
درود بر شرف و غیرت علوی ات بانو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
درود بر بانوان پاک دامن محجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۱ تير ۱۳۹۸
مایه افتخار برای ما ایرانی ها هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۱ تير ۱۳۹۸
ان الله یهدی من یشاء
وخدا هر کس را بخواهد هدایت میکند
واین سعادت و لیاقت خداوندی نصیب شما بانوی محترمه شده و الحمدلله قدر دان و وفا دار و شکر گذار این نعمت الهی هستید.ما هم التماس دعا داریم و آرزوی توفیق و موفقیت برای شمما وهمه بانوان عفیفه و محترم و معظم و با حیای کشورمان که مادران ارزشمند این مرز و بومند.


خدا لعنت کند و لعنت کند و لعنت کند زنده و مرده هر آنکس که نمی گذارد در این مملکت حیا و غیرت برای زنان و مردان و فرزندانمان بماند
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۳:۰۹ ۲۱ تير ۱۳۹۸
خداوند این خانم راموفق بدارد.اگرهنرمندی ویاورزشکاری مردم رابه دینداری دعوت کند اثرش دههابارازدعوت دیگران موثرتراست .این توفیق بزرگی است که نسیب ایشان شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۹۸
ای کاش سایر بازیگران از این بانوی متدین الگو بگیرند زنی که نه برای ریا بلکه با رسیدن به عمق حقیقت مسیرش را با شجاعت انتخاب کرده است در حالیکه مسیرش پر از سد و موانع از ادم های به ظاهر مسلمان که برای تخریبش از هیچ کاری ابا ندارند
Iran (Islamic Republic of)
حسین جعفری
۲۱:۴۰ ۲۱ تير ۱۳۹۸
خدا حفظ کند این خانم را
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۰:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۹۸
خدا حفظش کند
Iran (Islamic Republic of)
رضا روستا
۱۸:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۸
احسنت به این خانم آرزوی موفقیت برای ایشان دارم
Iran (Islamic Republic of)
سربازی
۱۶:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۸
خیلی دوست دارم از نزدیک ببینم این خانم رو به عنوان یک دختر ایرانی افتخار میکنم به چنی زنانی
Iran (Islamic Republic of)
انصاری
۱۶:۱۴ ۲۱ تير ۱۳۹۸
واقعا بازیگر خوبی هستند خانم چرخنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
همه ى ما بازيگريم
معم اينه كه شيطان بازيمون نده !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۶:۱۴ ۲۱ تير ۱۳۹۸
خداحفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۱ تير ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۸
امیداوارم که همیشه زهرایی بمانید ان شاءالله تعالی