تغییر نام احتمالی پرچمداران ال‌جی

ال‌جی تصمیم دارد گوشی‌های پرچمدار جدید خود را با نام‌های جدیدی روانه بازار کند.

تغییر نام پرچمداران ال‌جیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر خلاف این که شرکت ال‌جی در سال‌های اخیر با مشکلات زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند همراه بوده، این شرکت همچنان انگیزه دارد تا گوشی‌های جدیدی را تولید و راهی بازارهای جهانی کند. ال‌جی هنوز هم به دنبال فرمولی است تا بتواند روند بازاریابی خود را عوض کند و به نظر می‌رسد اولین قدمی که در این راستا برداشته، تغییر دادن نام گوشی‌های پرچمدار این شرکت است.

همانگونه که گفته شد، ال‌جی برای گوشی‌های آینده خود نام‌های دیگری را در نظر گرفته است. اوایل امسال، این شرکت گوشی G8 ThinQ را معرفی و روانه بازار کرد و به نظر می‌رسد برای سال بعد خود گوشی با نام G9 را در نظر گرفته باشد که قطعا در حال حاضر، کارهای توسعه این گوشی را انجام می‌دهد. دیتابیس شرکت ال‌جی نشان می‌دهد این شرکت چهار گوشی را برای تولید آماده می‌کند که نام‌های آن‌ها دیگر تغییر کرده است. این گوشی‌ها با نام‌های G10 و G20 تا G40 در لیست شرکت ال‌جی برای سال‌های آینده ثبت شده‌اند. این برنامه برای نام‌های پرچمداران ال‌جی ثابت می‌کند که این شرکت مسیر هوآوی را در نامگذاری گوشی‌های خود دنبال کرده است.


بیشتر بخوانید: سیستم عامل انحصاری هوآوی سرانجام مورد آزمایش قرار گرفت


این کار ال‌جی می‌تواند دو دلیل داشته باشد. یکی از آن دلایل این است که عددهایی مانند ۱۰ یا ۲۰ اعدادی رند هستند و راحت‌تر در ذهن مشتریان می‌مانند که همین مسئله باعث آسان شدن کار بازاریابی برای شرکت می‌شود. دلیل دیگر دلیل اساسی‌تری به نظر می‌رسد و آن بیشتر بودن این شماره‌ها است. وقتی یکی از خریداران گوشی‌های هوشمند به شماره مدل گوشی‌ها نگاه می‌کند، به طور قطعی به این مسئله توجه می‌کند که این اعداد بیشتر هستند و به این فکر خواهد کرد که حتما نسل این گوشی‌ها جدیدتر است. حتما شماره بزرگتر، گوشی یک شرکت را بهتر از رقیبان آن جلوه خواهد داد.

حال باید منتظر ماند تا نتیجه این تغییر نام روی بازار گوشی‌های هوشمند شرکت ال‌جی مشخص شود.

انتهای پیام/

ال‌جی نام گوشی‌های هوشمند خود را تغییر می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار