طلبه مازندرانی شایعه بازداشت خود را تکذیب کرد +فیلم

سیدغفار دریاباری طلبه مازندرانی که از مهناز افشار شکایت کرده بود، با انتشار ویدئویی خبر بازداشت خود را تکذیب کرد.

صحبت‌های طلبه مازندرانی درباره شایعه بازداشتش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدغفار دریاباری طلبه مازندرانی که از مهناز افشار به دلیل نسبت دادن فتوای جعلی به وی شکایت کرده بود، با انتشار ویدئویی خبر بازداشت خود را تکذیب کرد. 

گفتنی است؛ در هفتم اردیبهشت و در شهر همدان، طلبه‌ای جوان توسط یکی از اراذل اوباش این شهر به قتل رسید. بسیاری، انگیزه قاتل این طلبه از قتل را انتشار ویدئویی در فضای مجازی که از صفحه‌ جعلی یک طلبه که با نام سیدغفار دریاباری ساخته شده بود دانستند. این توییت با وجود اینکه از حسابی جعلی منتشر شده بود، اما توسط مهناز افشار بازنشر شد و به این ترتیب منجر به شکل‌گیری مطالبه‌ای عمومی برای محاکمه این سلبریتی حاشیه‌ساز شد. از طرفی سیدغفار دریاباری اعلام کرد از این بازیگر شکایت خواهد کرد و این بازیگر باید محاکمه شود.


بیشتر بخوانید:

تکذیب بازداشت طلبه مازندرانی شاکی پرونده مهناز افشار 

صحبت‌های طلبه‌ای که با تصویرش فتوای جهاد نکاح صادر شد

افشای پشت پرده قتل وحشیانه طلبه همدانی از زبان دوست قاتل +فیلم


چند روز پیش شایعه‌ای جدید درباره سیدغفار دریاباری در فضای مجازی منتشر شد که خبر از بازداشت این طلبه می‌داد و پس از مدتی با اعلام وکیل این طلبه مازندرانی رد شد. اما به تازگی ویدئویی توسط سیدغفار دریاباری منتشر شده است که او در این ویدئو اعلام می‌کند بازداشت نشده است و در حال تحصیل در شهر خود است.

در ادامه ویدئوی مذکور را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۲ تير ۱۳۹۸
محاکمه افشار چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
۹۹
۰۲:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
پس چرا خبری از محاکمه خانم افشار نیست؟
چرا؟
آخرین اخبار