حجاب یک قاعده عقلی است

مدیر موسسه عفاف و حجاب اصفهان گفت: حجاب یک قاعده عقلی است که ما می‌خواهیم در این زمینه با دست باز ادیان، تاریخ، آینده و گذشته آن را بررسی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محسن رنجبر مدیر موسسه عفاف و حجاب اصفهان درباره اهداف بلندمدت این نهاد اظهار داشت: برنامه ما تربیت تخصصی حدود ۴۰ استاد در زمینه عفاف و حجاب است که نه فقط در آموزش و پرورش بلکه در حوزه‌های مختلفی نظیر مشاوره، دبیری، مناظره و حتی اجرای کرسی‌های آزاداندیشی در اصفهان هم می‌تواند باشد.

وی بیان کرد: ما حتی آمادگی همکاری با صدا و سیمای مرکز اصفهان را هم داشته و می‌توانیم از شهریورماه این همکاری را آغاز کنیم، مشروط بر اینکه هزینه‌های برگزاری تا زمان معلوم فراهم شود.

مدیر موسسه عفاف و حجاب اصفهان خاطرنشان کرد: اگر دیگر دستگاه‌های مربوطه نیز با ما در زمینه هزینه‌های آموزشی و پژوهشی همکاری داشته باشند، ما می‌توانیم با اعزام مدرسان خود به عنوان دبیر و یا ایده پرداز به آن‌ها کمک کنیم.

وی درباره اهمیت تبلیغات گفت: ما در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گروهی تأسیس کردیم که می‌تواند در سطح کشوری هم موضوع عفاف و حجاب را پیش ببرد، فقط به شرط آماده سازی اساتید که حدود ۱۶۰ روز به طول می‌انجامد.

رنجبر در بیان انگیزه حرکت در زمینه عفاف و حجاب بیان کرد: سفارش مقام معظم رهبری که در زمینه تخصصی شدن این حوزه تاکید داشتند، ما را بر آن داشت که بتوانیم قدمی در این راه برداریم تا در برابر شبیخون‌های فرهنگی و جنگ نرم مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت انتخاب پوشش افراد گفت: آنچه که مدنظر هست هزینه آسیب‌شناسی خانواده و نهاد‌های تربیتی در انتخاب پوشش افراد چه آقا و چه خانم است.

مدیر موسسه عفاف و حجاب اصفهان اضافه کرد: حجاب یک قاعده عقلی است که ما می‌خواهیم در این زمینه با دست باز ادیان، تاریخ، آینده و گذشته آن را بررسی کنیم.

وی شعار سال ۹۸ موسسه را تحقیق، تالیف و تبلیغ اعلام کرد و افزود: قرار است نشستی علمی با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه در زمینه راهکار‌های برخورد با افراد بی‌اعتقاد داشته باشیم و چگونگی شیوه‌ها و راه‌های دعوت را ارائه کنیم.

انتهای پیام/م

 

اهداف بلندمدت موسسه عفاف و حجاب اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.