ساخت ۳ سیلو مکانیزه عمودی در مازندران

عملیات اجرایی ساخت سیلو‌های مکانیزه عمودی در ۳ کارخانه آرد مازندران آغاز شد.

سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ساخت سیلو‌های مکانیزه عمودی در سه کارخانه آرد استان به نام‌های نودهک، دستاس و ستاک در مجموع به ظرفیت ۴۶ هزار تن آغاز شد.

وی افزود: پرداخت گندم امانی و هزینه‌های ذخیره سازی گندم از جمله مشوق‌های دولت برای تشویق و ترغیب بخش خصوصی و کارخانجات آرد برای ساخت سیلوی گندم است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: ۷۰ هزار تن به ظرفیت سیلو‌های ذخیره سازی گندم سه سال گذشته با مشارکت کارخانجات آردسازی استان اضافه شد.

سید محمد جعفری افزود: گندم در گذشته عمدتا در روی زمین نگهداری می‌شد، ولی در حال حاضر و با حمایت بخش خصوصی در نهضت سیلوسازی، سیلو‌های بهداشتی و استاندارد ذخیره گندم در حال بهره برداری است.

وی گفت: در نهضت سیلوسازی و به بهره برداری رسیدن سیلو‌های بتنی و فلزی دغدغه‌های سنتی نگهداری گندم در گذشته از جمله حرکت ماشین آلات سنگین از جمله لودر بر روی گندم‌ها و پناه گرفتن حیوانات و پرندگان در انبار‌های گندم و حضور جوندگان موذی در نقاط مختلف انبار از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/آ

 

سیلوسازی در مازندران آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار