حمله فیزیکی معاون وزیر خارجه انگلیس به یک زن! +فیلم

حمله فیزیکی مارک فیلد، معاون وزیر خارجه انگلیس به یک معترض تغییرات اقلیمی در یک مهمانی رسمی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

حمله فیزیکی معاون وزیر خارجه انگلیس به یک زن! + فیلم////دوشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمانی‌ای که با حضور تعدادی از  سیاستمداران انگلیسی پنجشنبه شب در مرکز لندن برگزار شد با یک اتفاق عجیب همراه بود. در حالی که تعدادی از معترضان به تغییرات آب‌وهوایی قصد داشتند اعتراض خود را به گوش مهمانان حاضر برسانند ناگهان یکی از معترضان توسط معاون وزیر خارجه انگلیس مورد تعرض و اهانت قرار گرفت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است «مارک فیلد» را نشان می‌دهد که ناگهان از صندلی خود بلند و به یکی از معترضان زن حمله‌ور می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود لحظه‌ای که «جنت بارکر» از کنار سالن گردهمایی و پشت میز حاضران در حال رد شدن است ناگهان فیلد به او حمله‌ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد معاون وزیر خارجه انگلیس ناگهان از صندلی خود بلند شد و با گرفتن گردن این زن او را به جلو پرتاب کرد. این اتفاق در مقابل چشمان حیرت‌زده مهمانان حاضر در قلب یک محله مالی تجاری در مرکز لندن رخ داد.

بنا به گفته شاهدان عینی پس از این حادثه جنت در حالی که دچار وحشت شده بود می‌لرزید. پلیس کلانشهر لندن نیز تایید کرد که در حال تحقیقات در مورد این حادثه است.

گفتنی است؛ ویدئوی رفتار اهانت‌آمیز معاون وزیر خارجه انگلیس که جنجال زیادی را برانگیخته است موجب شد او تا تکمیل تحقیقات در مورد این حادثه از سمت خود برکنار شود.

انتهای پیام/

رفتار زننده نماینده مجلس انگلیس با زن جوان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
مهد تمدن هستن ايشون از نظر غربزدهها