مصرف برق در مشهد به وضعیت هشدار رسید

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: روز گذشته مصرف برق مشترک‌های مشهدی به ۵۵۰ مگاوات رسید که بیشترین میزان مصرف برق از ابتدای امسال تاکنون بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت:پارسال بیشترین مصرف برق توسط مشترکان مشهدی در روز اول مرداد ماه به میزان هزار و ۵۳۸ مگاوات ثبت شد.

وی افزود: روز گذشته مصرف برق مشترک‌های مشهدی در دمای هوای بین ۴۱ و ۴۲ درجه سانتی گراد به هزار و ۵۵۰ مگاوات رسید که بیشترین میزان مصرف برق از ابتدای امسال تاکنون بود.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: هنوز روز‌های گرمی را پیش رو داریم و دمای هوا تا اواسط هفته آینده به اوج خود می‌رسد لذا اگر مصرف برق به همین منوال توسط مشترکان ادامه یابد و صرفه جویی لازم صورت نگیرد شرکت توزیع نیروی برق مشهد ناگزیر به تنظیم و پیاده سازی جدول زمان بندی تأمین برق در شرایط اضطراری خواهد شد.

کاشی افزود: این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای جدول زمان بندی تأمین برق در شرایط اضطراری ندارد و اگر شهروندان فقط ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند در تأمین برق برای مردم مشکلی به وجود نمی‌آید.

وی توصیه کرد مردم کولر‌های گازی خود را روی درجه ۲۴ و کولر‌های آبی را روی دور کُند تنظیم و در ساعات اوج مصرف برق یعنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۸ بعد از ظهر از استفاده از وسایل پُرمصرف خودداری کنند.

کاشی ادامه داد: هیچ خاموشی با برنامه‌ای در سطح شهر مشهد رخ نداده است و حتی تمام تعمیرات شبکه به صورت برق دار انجام می‌گیرد و فقط بروز حادثه مانند سقوط داربست بر روی شبکه یا برخورد خودرو با پایه‌های تیر چراغ برق است که ممکن است باعث بروز خاموشی شود.
 
انتهای پیام// ز.ی
 

هشدار مصرف برق در مشهد

برچسب ها: برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.