بسته اخبار حوادث امروز بیست و چهارم تیرماه ۹۸؛

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در تربت حیدریه/تصادف زنجیره‌ای در قوچان با ۱۰ مصدوم

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و چهارم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی براینکه اشخاصی ناشناش با ورودغیرقانونی دستگاه‌های ماینراقدام به تاسیس استخر ارز دیجیتال نموده وباپنهان کاری واستفاده از برق یارانه‌ای اقدام به استخراج بیت کوین نموده و سود سرشاری کسب نموده اند، پی گیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی با مقام قضائی، به محل موردنظرکه کارخانه متروکه پنبه بوده اعزام، در بازرسی ازآن تعداد ۵۶ دستگاه ارزدیجیتال (بیت کوین) با مارک ماینرکنان به ارزش ۴ میلیارد ریال را کشف گردند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه با اشاره به معرفی دونفرمتهم به دلیل استفاده ازکالای غیرمجازومصرف غیرقانونی برق به مراجع قضایی، از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس تقدیر و تاکید کرد؛ از شهروندان تقاضا داریم برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

تصادف زنجیره‌ای در قوچان با ۱۰ مصدوم

اسماعیل وحدت رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ قوچان گفت: این حادثه دیشب در کیلومتر ۲۰ محور قوچان به چناران با واژگون شدن دو خودرو روی داد که پس از آن شش خودروی دیگر نیز با آن‌ها و با هم برخورد کردند.

وی تصریح کرد: با گزارش این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ این شهرستان نیرو‌های درمانی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند و ۱۰ مصدوم حادثه را که تعدادی از آن‌ها در خودروهایشان گرفتار شده بودند پس از رها سازی به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل کردند.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ قوچان گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.

کشف حدود ۵ و نیم تن پنیر فاسد و غیر بهداشتی در تربت حیدریه

سرهنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی " کشف حدود ۵ و نیم تن پنیر فاسد و غیر بهداشتی در تربت حیدریهشهید شیر دل کامه " این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری با مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون حامل مواد غذایی که از مبدا تربت حیدریه به مقصد مشهد بارگیری شده بود آن را بازرسی کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون ۵ هزارو ۴۹۰ کیلو گرم پنیر فاسد و غیر بهداشتی و تاریخ گذشته به ارزش تقریبی ۴۴۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در این زمینه متهم ۳۸ ساله دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شد.

کشف احشام قاچاق در نیشابور

سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تردد محموله احشام قاچاق با دو دستگاه کامیونت در محدوده دهستان بلهرات بخش میان جلگه نیشابور، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی بلهرات این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی این فرماندهی کامیونت‌های موردنظر را شناسایی و پس از متوقف کردن این ۲ خودرو در بازرسی از آن‌ها تعداد ۳۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مدارک مجاز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور  با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار