اشتغال ۳ هزارنفری در کشت وصنعت فجر صفایی لرستان

مدیرکل اقتصاد ودارایی لرستان از اشتغال ۳ هزارنفری در کشت وصنعت فجر صفایی استان تا ۳ سال آینده خبرداد.

ماندگار مرادی مدیرکل اقتصاد ودارایی لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: در جلسه مرکزخدمات سرمایه گذاری استان که با حضوراستاندار ومعاونین ومسئولین دستگاه‌های اجرایی و برگزارشد موانع و مشکلات کشت وصنعت فجر صفایی لرستان بود بررسی شد که سرمایه گذاری خارجی در حوزه کشاورزی استان وبزرگترین سرمایه گذاری در غرب کشور وشرکت دانش بنیان است.

وی افزود: در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی وگلخانه هیدروپونیک در حال فعالیت است وتا کنون ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است وقرار است طی ۳ تا ۵ سال آینده به رقم به ۲ هزار میلیارد تومان برسد و در حال حاضر ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی مسقیم و ۲۰۰ نفر غیرمستقیم دارد واین تعداد به ۳ هزار نفر افزایش پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: از مهمترین مصوبات این جلسه بررسی وانجام هرچه سریعتر امور اداری، قضایی وانتظامی توسط ادارات کل استان بود وهمچنین احداث جاده دسترسی آن که احداث شود و اسنادمالکیت هم تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه سرمایه گذرخارجی است واین پروژه از مهمترین پروژه‌های حوزه کشاورزی است وقرار است در حوزه گردشگری هم فعالیت کند مسئولین استان پای کارهستند که هرچه سریعتر مشکلات پیش روی آن رفع شود.

مدیرکل اقتصاد ودارایی لرستان افزود: دعوت می‌کنیم از همه سرممایه گذاران داخلی وخارجی که تمایل دارند به لرستان استان ما مهیای سرمایه گذاری آن‌ها است.

انتهای پیام/م

اشتغال در کشت وصنعت فجر صفایی لرستان

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.