۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۵ تیر)

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته دارای ثبات نسبی است زیرا شاهد معرفی دستگاه‌های جدید زیادی نبوده‌ایم.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۵ تیر)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تابستان است و طبق روال همیشه تعداد دستگاه‌های معرفی شده کاهش می‌یابد. این بدان معناست که یک ثبات نسبی در فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته حاکم است که باعث شده بیشتر آن‌ها بدون تغییر باقی بمانند. در ابتدا باید بگوییم که سه گوشی برتر هفته گذشته از جای خود تکان نخورده‌اند و این هفته نیز در صدر فهرست حضور دارند، درست مانند همان ترتیبی که هفته گذشته داشتند.

گوشی‎هایی که هنوز پرطرفدار هستند:

این هفته سامسونگ گلکسی A50 یک مدال طلای دیگر به گردن خود آویخته و این در حالی است که گلکسی A70 و شیائومی ردمی نوت 7 - Redmi Note 7 به ترتیب نقره و برنز را از آن خود کردند. پس از آن‌ها ما گوشی ردمیK20 را داریم که در جایگاه چهارم جلوتر از گلکسی A30 نشسته است. گلکسی A30 اکنون یک جایگاه بالاتر آمده و روی صندلی پنجم نشسته است. این گوشی دو هفته پیش هم در این جایگاه نشسته بود.

گوشی‌هایی که این هفته پرطرفدارتر شده‌اند:

دو گوشی که به تازگی وارد فهرست این هفته شده‌اند هر دو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند. یکی از این دو دستگاه هوآوی نوآ 5i پرو - Nova 5i Pro است که جایگاه ششم را از آن خود کرده است. گوشی بعدی نیز Realme 3i است که روی صندلی یکی مانده به آخر، یعنی نهم نشسته است. احتمال دارد این گوشی در هفته بعد پس از شروع کار خود در دنیای تلفن‌همراه به جایگاه بهتری در فهرست پرطرفدارترین‌ها برسد.

بین این دو گوشی که جایگاه ششم و نهم قرار گرفته‌اند دو دستگاه از شرکت‌های شیائومی و سامسونگ وجود دارند. شیائومی Mi CC9 هفته گذشته در جایگاه آخر قرار داشت اما این هفته پیشرفت کرده و اکنون هفتم است. پس از این گوشی نیز گلکسی A20 قرار دارد که یک پله بالاتر از هفته پیش آمده و اکنون در هشتم است. آخرین مقام این فهرست به گوشی شیائومی Mi 9T می‌رسد. این دستگاه از دو هفته پیش تا کنون روند نزولی در پیش گرفته است که مسئله جالبی به نظر نمی‌رسد. هفته گذشته این دستگاه شیائومی در جایگاه هفتم و هفته پیش از آن در جایگاه پنجم قرار داشت.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند:

البته هر چقدر این گوشی پسرفت کرده باشد باید گفت هنوز هم در فهرست پرطرفدارترین‌ها حضور دارد، اتفاقی که برای دو گوشی سامسونگ گلکسی M40 و شیائومی CC9e رخ نداد. احتمال دارد هفته‌های آینده شاهد بازگشت این دو گوشی به فهرست پرطرفدارترین‌ها باشیم.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۵ تیر)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۵ تیر)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۵ تیر)

انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های هفته معرفی شدند

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار