بازیگری که پس از یک هفته بازمانده جسدش کشف شد + عکس

طبق نتایج تحقیقات به نظر می‌رسد بازمانده جسدی تازه پیدا شده متعلق به یک بازیگر است.

کشف بازمانده جسد بازیگر هالیوودیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حالی که بیش از یک هفته از مفقود شدن چارلز لوین بازیگر هالیوودی می‌گذرد، مقامات اورگان آمریکا معتقدند بازمانده جسدی که پیدا شده متعلق به اوست. چارلز لوین بازیگر سریال‌های تلویزیونی مانند «سینفیلد» و «قانون لس‌آنجس» چند روز پیش ناپدید شد. این بازیگر ۷۰ ساله که از هفته پیش ناپدید شد، در حال بازی کردن در یک سریال تلویزیونی بود. پسر او دوشنبه پیش خبر گم شدن پدرش را به مقامات داده بود.

مقامات در جستجوی یافتن لوین هفته پیش به نتیجه نرسیدند و دیروز یکشنبه اعلام شد که پلیس جنازه وی را پیدا کرده است. پیامی تلفنی به اورژانس که روز جمعه زده شده مقامات را به منطقه دور افتاده‌ای در شمال شرقی سلما کشاند، ولی در آنجا نشانی از لوین نبود.

اما شنبه یک شهروندی اتومبیل وی را در جاده‌ای تقریباً متروکه پیدا کرد. در این اتومبیل جسد سگ این بازیگر و نزدیک اتومبیل جسد لوین پیدا شد. هر چند از بازمانده جسد نمی‌توان به هویت فرد پی برد، ولی پلیس معتقد است این باید متعلق به بازیگر مفقود شده باشد. آزمایش پزشکی تنها راه تعیین هویت بازمانده جسدی است که پیدا شده است.

لوین بازیگر یک اپیزود از سریال «سینفیلد» در سال ۱۹۹۳ بود. او بعد در سریال‌های دیگری، چون «آلیس» و «هیل استریت بلوز» بازی کرد. وی بازیگر چند فیلم سینمایی هم بود که «بچه طلایی» از جمله آنهاست.

بازیگری که پس از یک هفته  بازمانده جسدش کشف شد + عکس

منبع:مهر

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار