کشف احشام قاچاق در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران پاسگاه انتظامی كاميونت هاي بعد از شناسايي و متوقف کردن 2 خودرو در بازرسي تعداد 30 راس گوسفند قاچاق و فاقد مدارك مجاز حمل را به ارزش 3 ميليارد و 100 ميليون ريال کشف کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسين دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پي كسب خبري مبني بر تردد محموله احشام قاچاق با دو دستگاه كاميونت در محدوده دهستان بلهرات بخش ميان جلگه شهرستان نيشابور، پی گیری موضوع در دستور كار ماموران پاسگاه انتظامي بلهرات اين فرماندهي قرار گرفت .

 

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی این فرماندهی كاميونت هاي موردنظر را شناسايي و پس از متوقف کردن این 2 خودرو در بازرسي از آن ها تعداد 30 راس گوسفند قاچاق و فاقد مدارك مجاز حمل را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده توسط کارشناسان 3 ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: در این زمینه 2 متهم دستگیر که پس از تشکيل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي شدند.

 

دهقانپور با تقدير از همكاري شهروندان با پليس افزود: شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به تماس هاي ضروري شهروندان می باشد .

 

انتهای پیام// س.ح

کشف احشام قاچاق در مسیر نیشابور به تربت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.