آغاز طرح جمع آوری متکدیان در رفسنجان

فرماندار شهرستان رفسنجان از آغاز طرح جمع آوری متکدیان در شهر رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید فصیحی هرندی، فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: طرح جمع آوری متکدیان را از روز ۱۵ تیر ماه با تذکر به کودکان و حتی بزرگسالان مبنی بر  حضور نیافتن در معابر آغاز کردیم و از امروز این طرح به صورت عملی اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این طرح به صورت مستمر تداوم پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در اجرای این طرح افرادی که در حال تکدی گری باشند جمع آوری شده و در مرکزی که برای این امر با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری اختصاص یافته اعزام می‌شوند و با آن‌ها صحبت شده و راهنمایی لازم انجام خواهد گرفت. اگر لازم باشد حتی این افراد بازداشت  و مراحل بعدی برای آن‌ها انجام می‌شود.

فرماندار رفسنجان عنوان داشت: از همه شهروندان رفسنجان تقاضا داریم که در خصوص کمک به متکدیان از احساسات خودداری کنند و اگر می‌خواهند در این زمینه کمکی داشته باشند فقط به کمیته امداد و مؤسسات خیریه کمک خود را ارائه کنند.

فصیحی هرندی بیان داشت: امیدواریم با کمک همه شهروندان و همیاری مسئولان و پشتکار لازم، چهره زشتی که از شهر به واسطه متکدیان ایجاد شده است برطرف شود.
انتهای پیام/ی

برطرف شدن چهره زشت شهر با جمع آوری متکدیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار