پایان رقابت های ورزشی ویژه کارکنان آستان قدس

پرونده رقابت هاى جام شهداى مدافع حرم ویژه کارکنان آستان قدس رضوى با معرفی و تقدیر از نفرات برتر بسته شد.

پایان رقابت های ورزشی ویژه کارکنان آستان قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیین اختتامیه مسابقات کارکنان و خدام آستان قدس رضوى با عنوان جام شهداى مدافع حرم در محل مؤسسه تربیت بدنى آستان قدس برگزار شد؛ این مراسم با حضور ورزشکاران و مدیران تربیت بدنى آستان قدس و معرفى هاى انفرادى و نفرات برتر مسابقات رشته گروهى فوتسال، والیبال، تنیس روى میز و آمادگى جسمانى آقایان برگزار شد.
 
۵۰ تیم از مؤسسات و ادارات آستان قدس رضوى طى یک ماه در رشته فوتسال، باهم به رقابت پرداختند که تیم هاى داروسازى ثامن، بیمارستان رضوى و شرکت مسکن و عمران قدس رضوى به عناوین اول تا سوم مسابقات مؤسسات دست یافتند و ۳ تیم مدیریت خدمه الف، مدیریت تأسیسات و فنى و واگذارى، به ترتیب مقام هاى اول تا سوم ِرقابت هاى فوتسال ادارات آستان را از  آن خود کردند.
 
مسابقات والیبال کارکنان ۴۵ تیم شرکت کننده هم با مجموع دسته ۱ و دسته ۲ در ۲ گروهبرگزار شد که در دسته یک تیم هاى دانشگاه امام رضا(ع)اول، معاونت مالى و پشتیبانى دوم و خدمه الف نیز سوم شدند و در دسته ۲ تیم هاى خدمه ج، معاونت املاک و اراضى آستان قدس رضوى و مؤسسه تأمین و پشتیبانى رضوى به عنوان ۳ تیم برتر این دوره از رقابت‌ها شناخته شدند.
 
رقابت هاى انفرادى در رشته‌ها ى تنیس روى میز برگزار شد که ۵۴ نفر در رقابت هاى تنیس روى میز کارکنان به صورت گروهى و تک حذفى با یکدیگر قابت کردند که درنهایت شفیعى از دانشگاه رضوى، ضیایى از دانشگاه امام رضا(ع) و عطایى از داروسازى ثامن به عنوان برگزیدگان اول تا سوم معرفى شدند.
 
در مسابقات آمادگى جسمانى هم ۹ نفر اعلام آمادگى کردند که مکرى از سازمان مرکزى، نوریان از که تربیت بدنى آستان قدس رضوى و امینى از فناورى اطلاعات و ارتباطات ۳ برنده این دوره از رقابت‌ها بودند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

معرفی نفرات برتر مسابقات ورزشی ویژه کارکنان آستان قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.