برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در مشهد

۳۵۲ نخبه قرآنی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از ۲۶ تیرماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رقابت 352 نخبه قرآنی خراسان رضوی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم این استان از ۲۶ تیرماه به مدت ۵ روز در مشهد آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات ابتدا در بخش آقایان با حضور ۱۸۱ نفر، ۲۶ و ۲۷ تیرماه در مهدیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) واقع در خیابان آبکوه، اداره کل اوقاف خراسان رضوی اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: متسابقین در رشته حفظ ۵، ۱۰، ۲۰، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

حسینی با اشاره به اینکه مکان برگزاری مسابقات بانوان حسینیه عبدالله بن حسن واقع در خیابان امام رضا (ع) خواهد بود گفت: ۱۷۱ بانو نخبه قرآنی از سراسر استان از ۲۸ تا ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قضاوت داوران برجسته کشوری و بین‌المللی در این مسابقات، تصریح کرد: ۱۶ داور در بخش آقایان و ۱۱ در بخش بانوان قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه رتبه‌های برتر سایر دستگاه‌ها در مرحله کشوری نیز جواز حضور در این مرحله از مسابقات استانی را دارند، گفت: مرحله مقدماتی همخوانی و هم‌سرایی قران کریم با ضبط آثار ۵ گروه شرکت‌کننده در روز ۲ تیرماه در محل اداره برگزار شد که گروه‌های برتر به مرحله کشوری مسابقات راه می‌یابند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

رقابت ۳۵۲ نخبه قرآنی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.