بررسی مشکلات ساخت ساختمان انتقال خون استان کرمان

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مسائل مرتبط با ساختمان جدید انتقال خون استان کرمان واقع در میدان شهداء بررسی و حل و فصل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز ۲۵ تیر ماه نشست بررسی وضعیت ساختمان  انتقال خون استان واقع در میدان شهداء به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل انتقال خون، شهردار و نماینده آموزش و پرورش برگزار و در خصوص تامین پارکینگ و عوارض تصمیم‌گیری شد.

آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با اشاره به اعتباری که سال گذشته برای ساختمان آتی اداره کل انتقال خون استان کرمان در میدان شهداء گذاشته شده است، عنوان کرد: با موافقت آموزش و پرورش، کسری پارکینگ ساختمان انتقال خون در سایت مدرسه معروف به سعید تامین خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان افزود: معادل زمینی که برای پارکینگ در اختیار سازمان انتقال خون قرار می‌گیرد، اداره کل راه و شهرسازی، زمینی را با کاربری آموزشی اختصاص خواهد داد تا مشکل کمبود فضای آموزشی در این منطقه نیز برطرف شود.

موسوی همچنین به هماهنگی انجام شده برای رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی و صدور پروانه از سوی شهرداری پرداخت و گفت: عوارض پروانه ساختمان براساس مساعدت شهرداری به عنوان مطالبه از انتقال خون به اداره کل اقتصاد و دارایی اعلام و با بدهی‌های شهرداری به امور مالیاتی از محل بند " و" تبصره ۵ قانون بودجه تهاتر می‌شود.

 روح‌الله میرزایی مدیرکل انتقال خون استان در خصوص محل ساختمان آتی عنوان کرد: در اکثر نقاط کشور پایگاه‌های انتقال خون در محل‌های پرتردد قرار دارند که زمینه را برای حضور اهداکنندگان فراهم کنند، ضمن اینکه در کنار آن پارکینگ مورد نیاز هم دیده می‌شود که به لحاظ ترافیکی مشکلی را به وجود نیاورد.

انتهای پیام/ی

ساخت پایگاه انتقال خون در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار