دو عینک رهبر انقلاب در یک دیدار +تصاویر

تصاویر جالبی از دیدار امروز حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای با ائمه جمعه منتشر شده است که نشان می‌دهد ایشان در این دیدار از دو عینک استفاده کرده‌اند.

دو عینک رهبر انقلاب در یک دیدار +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز و به‌ مناسبت ایام چهلمین سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در مردادماه ۱۳۵۸، ائمه‌ جمعه‌ سراسر کشور، در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار با اشاره به «ضرورت سلوک و رفتار مردمی ائمه‌ی جمعه»، نماز جمعه را امری بسیار مهم، «تأمین‌کننده‌ی نیاز جامعه به ذکر و اجتماع و همدلی» و «زمینه‌ساز استقرار گفتمانهای عالی و بصیرت‌بخش» خواندند و با انتقاد شدید از رفتار طلبکارانه‌ی اروپایی‌ها و عمل نکردن آنها به ۱۱ تعهد برجامی‌شان، تأکید کردند: روند کاهش اجرای تعهدات ایران قطعاً ادامه خواهد یافت و توفیقات ملت و نظام جمهوری اسلامی در مقابل چشمان حسرت‌زده‌ی غربی‌ها روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

همچنین یکی از حاشیه‌های جالب دیدار امروز استفاده حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای از دو عینک متفاوت بود؛ در ادامه تصویری از دوعینک رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

 

دو عینک رهبر انقلاب در یک دیدار +تصاویر
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.