سفر مردم به شهرستان کارون برای دیدن جاذبه‌های گردشگری

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: مردم از دور و نزدیک برای بازدید از جاذبه‎ها به شهرستان کارون سفر می‎کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان نبهانی معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: در ۲ سال اخیر شرایطی فراهم آمده تا مردم داخل و خارج کشور با انگور غزاویه، خرمای ابودبس، چای قرمز علوه و گامیش کوت‎عبدالله آشنا شوند.

وی افزود: با تلاش رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون و تشکل‎هایی که وی را همراهی می‎کنند جاذبه‎های این شهرستان به برند‌هایی برای آن تبدیل شده و مردم از دور و نزدیک برای بازدید از این جاذبه‎ها به این منطقه سفر می‎کنند.

نبهانی بیان داشت: شهرستان کارون و روستا‌های آن همچون غزاویه، بهر، علوه و... در یکی از زیباترین مسیر‌های گردشگری منطقه تبدیل به مراکز تفرجگاهی برای گردشگران داخلی و خارجی شده است و از اقصی‎نقاط کشور با پیگیری اعضای انجمن‎های مردم‎نهاد و باوجود بُعد مسافت به  شهرستان کارون سفر می‌کنند.

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان ادامه داد: هنوز مشکلات زیادی در زیرساخت‎های گردشگری منطقه وجود دارد که تلاش مسئولان  را می‎طلبد.

این مقام مسئول گفت: گردشگری با همین شکل ساده و ابتدایی خود در این شهرستان، بهترین فرصت به منظور درآمدزایی برای مردم شهر‌ها و روستا‌های مسیر در کارون است.

وی افزود: ساماندهی صدور مجوز و حمایت از سرمایه‎گذاران در دست انجام است و انتظار می‎رود با همراهی تشکل‎های مردم‎نهاد که فارغ از مرز‌های شهرستانی در معرفی کارون همکاری خیلی خوبی با ما دارند و شبکه ارتباطی مناسبی میان سمن‎ها و فعالان گردشگری داخل و خارج استان ایجاد کرده‎اند در راستای رونق گردشگری این منطقه و نیز کل استان قدم برداریم.

انتهای پیام/م

حضور گردشگران در شهرستان کارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.