وزیر بهداشت برای بررسی مشکلات بهداشت و درمان به کهگیلویه وبویراحمد سفر می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج حسین کلانتری استاندار این استان گفت: از وزیر بهداشت برای سفر به استان با هدف رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان دعوت شد و وی نیز این درخواست را پذیرفت و به زودی به استان سفر می کند. 
حسین کلانتری در ادامه سفر و برنامه کاری به تهران با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان دیدار و گفتگو کرد.
 
کلانتری در این دیدار که در محل دفتر کار وزیر بهداشت برگزار شد به مشکلات نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اشاره کرد و خواستار تامین اتوبوس آمبولانس در مراکز شهرستان های استان شد.
 
استاندار همچنین با اشاره به برخی مسائل و مشکلات کارکنان این دانشگاه، عنوان کرد: می طلبد وزارت بهداشت در زمینه حل این مسائل دانشگاه علوم پزشکی استان را یاری کنید‌.
 
وی خواستار تامین تجهیزات پزشکی موردنیاز در مراکز بهداشتی، بیمارستان ها و خانه های بهداشت در بخش ها و شهرهای مختلف استان شد.
 
کلانتری گفت: انتظار می رود وزارت بهداشت در حوزه های مختلف بهداشت و درمان توجه ویژه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
 
استاندار همچنین در زمینه مسائل معیشتی و مطالبات پرسنل و بازنشستگان این دانشگاه با وزیر بهداشت بحث و گفتگو کرد و خواستار مساعدت خاص وی در این خصوص شد.
 
کلانتری به طرحهای حوزه بهداشت و درمان استان اشاره کرد و ادامه داد: می طلبد زمینه تکمیل و تسریع طرح های بهداشت و درمان استان فراهم شود و در این زمینه نگاه خاصی به کهگیلویه و بویراحمد داشته باشید.
 
سعید نمکی وزیر بهداشت، آموزش و درمان پزشکی هم گفت: وزارت بهداشت و درمان توجه ویژه ای به استان های خاص از جمله کهگیلویه و بویراحمد دارد.
 
وی در پاسخ به دعوت استاندار برای سفر به استان، افزود: در اولین فرصت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهم کرد و از نزدیک با ظرفیت ها و مشکلات استان آشنا می شوم.
 
نمکی ادامه داد: برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان مساعدت لازم را خواهیم داشت.
 
وزیر بهداشت دستورات لازم برای حل و فصل مشکلات مطرح شده در این جلسه را به معاونان خود صادر کرد و گفت: سریعا در خصوص بررسی و رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان اقدامات لازم انجام شود.
 
انتهای پیام/ط
 

سفر وزیر بهداشت به استان برای رفع مشکلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.