مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از فعالیت ۳۶ کتاب فروشی در استان خبر داد.

نبی زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، از فعالیت ۳۶ کتاب فروشی در استان خبر داد، گفت:باید بتوانیم ظرفیت‌های جدیدی را در این حوزه در استان بگشاییم و انتظار من از انتشارات استان این است که با تعامل و هم فکری با مجموعه این اداره کل به سمت توانمند سازی بیشتر حرکت کنند و بستری حرفه ای‌تر در این حوزه در استان ایجاد نمایند.


وی افزود:نگاه ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همان بستری است که به استقلال، رونق و تسریع مسیر حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری اعتقاد دارد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد درادامه بیان کرد: و تمام تلاش ما این است که این فضا را در همه جنبه‌های عمومی و دولتی استان تسریع کنیم.


نبی زاده با اشاره به اینکه ناشران خراسان‌جنوبی مانند ناشران کشوری با مشکل تأمین کاغذ رو به رو هستند عنوان کرد: به زودی نمایندگی اتحادیه ناشرین در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود تا ناشران به صورت مستقیم کاغذ مورد نیاز خود را دریافت کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی ۳۶ کتاب فروشی فعال است گفت: در حال حاضر ۲۷ ناشر در خراسان‌جنوبی مجوز دارند که از این تعداد ۲۲ ناشر فعال هستند.
انتهای پیام/ب


وجود ۲۲ ناشر فعال در استان

برچسب ها: معرفی کتاب ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.