راننده کم طاقت در پشت چراغ قرمز حادثه ساز شد +فیلم

عجله راننده کم‌طاقت در پشت چراغ قرمز موجب وقوع حادثه برای یک مرد سالخورده شد.

راننده کم طاقت در پشت چراغ قرمز حادثه ساز شد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتماً شما نیز با برخی از رانندگانی که در پشت چراغ قرمز تبدیل به آدم‌های کم‌طاقت می‌شوند برخورد کرده‌اید. آن‌ها در حالی در پشت چراغ قرمز‌های ۱ یا ۲ دقیقه‌ای بی‌تابی می‌کنند که شاید نمی‌دانند زمان زیادی از عمر مفیدشان در ترافیک سرسام‌آور شهر‌ها تلف می‌شود. این نوع رانندگان یا به چراغ قرمز توجهی ندارند یا با عجله خود در پشت چراغ قرمز حادثه می‌آفرینند. مانند راننده انگلیسی که در یکی از خیابان‌های ساوت همپتون انگلیس حادثه آفرید.

در این حادثه این راننده مرسدس بنز که قصد عبور از چهارراه پس از سبز شدن چراغ قرمز را داشت موجب جراحت شدید یک مرد سالخورده شد. ویدئویی که توسط دوربین داش‌کم یک تاکسی تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از سبز شدن چراغ در حالی که هنوز یک عابر سالخورده در حال عبور از خیابان است این راننده با سرعت زیادی اقدام به حرکت می‌کند. مرد سالخورده برای فرار از تصادف با این خودروی مرسدس بنز اقدام به دویدن می‌کند که در کنار خیابان تعادل خود را از دست می‌دهد و روی زمین سقوط می‌کند.

بلافاصله راننده تاکسی از خودرو پیاده شد و به کمک این مرد سالخورده شتافت. راننده عجول نیز با دیدن این صحنه با تاخیر از ماشین خود پیاده شد و به سمت پیرمرد حرکت کرد. در ادامه مرد سالخورده در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفت و به خانه اش منتقل شد.

گفتنی است؛ این راننده عجول در حالی موجب وقوع این حادثه شد که تنها چند ثانیه شکیبایی او موجب می‌شد تا این پیرمرد به آرامی از عرض خیابان عبور کند.

انتهای پیام/

زخمی شدن مرد سالخورده بر اثر عجله راننده کم طاقت در پشت چراغ قرمز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.