کشف ۸۰۲ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی : ۸۰۲ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی طی سه عملیات همزمان کشف و ضبط شد.

کشف ۸۰۲ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق سه محموله مواد از استان‌های جنوبی کشور به خراسان رضوی طرح عملیاتی گسترده‌ای در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پلیس عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی هماهنگ با فرماندهی انتظامی شهرستان خواف در روستای کال شور خواف اولین محموله مواد افیونی را ردزنی و با غافلگیری و دستگیری چهار قاچاقچی در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک خانه مسکونی ۱۶۲ کیلوگرم حشیش و ۱۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در مرحله دوم این عملیات نیز مأموران ایستگاه انتظامی درونه شهرستان بردسکن خودروی تریلر حامل مواد مخدر که از شیراز عازم مشهد بود را متوقف و با دستگیری یک سوداگر مرگ، در بازرسی از این خودرو ۴۸۳ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سردار تقوی افزود: مأموران انتظامی ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه نیز در مرحله نهایی این عملیات دو خودروی سواری حامل مواد مخدر را متوقف و با دستگیری دو متهم ۳۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی تصریح کرد: تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

بیش از هفت و نیم تن مواد مخدر در سه ماه ابتدای امسال در خراسان رضوی کشف و ضبط شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

کشف مواد مخدر در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار