فعالیت ۷ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در نیشابور

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: ۷ صندوق اعتبار خرد زنان روستایی با هدف توانمندسازی زنان روستایی در نیشابور راه اندازی شده است.

فعالیت ۷ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمد علی فرهمندراد معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: صندوق‌های اعتباری  خرد زنان روستایی در راستای توانمندسازی زنان روستایی و فراهم کردن شرایط دسترسی آن‌ها به منابع مالی فعال شده است که منجر به ایجاد اشتغال و تولید درآمد در جوامع روستایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این صندوق‌ها الگوی موفق اقتصاد مقاومتی هستند، تصریح کرد: نهادینه کردن مشارکت زنان روستایی در راستای فعالیت‌های مختلف بخش کشاورزی و توسعه روستایی و توجه ویژه به زنان آسیب‌پذیر روستایی و عشایری با اولویت زنان سرپرست خانوار، از جمله سیاست‌های کلی تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: صندوق اعتبارات خرد به ایجاد اشتغال متناسب با روستا برای زنان روستایی کمک می‌کند و مهاجرت روستائیان به شهر‌ها را از این طریق کاهش می‌دهد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

توانمندسازی زنان روستایی در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار