ادعای فاکس نیوز: یک نفت‌کش هنگ‌کنگی هم به سمت ایران تغییر مسیر داد

فاکس نیوز به نقل از منابع خبری اعلام کرد تانکر هنگ‌کنگی در دریای عمان کاهش سرعت داده است و به سمت سواحل ایران تغییر مسیر داده است.

ادعای فاکس نیوز: یک نفت‌کش هنگ‌کنگی هم به سمت ایران تغییر مسیر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فاکس نیوز به نقل از منابع خبری اعلام کرد تانکر هنگ‌کنگی LR ۲ PODEIDON در دریای عمان کاهش سرعت داده است و به سمت سواحل ایران تغییر مسیر داده است.

ساعتی پیش، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عصر امروز (جمعه ۲۸ تیر) یک فروند نفتکش انگلیسی با نام "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

به گزارش منابع نظامی مطلع در منطقه خلیج فارس، تنها کشتی توقیف شده از سوی جمهوری اسلامی ایران، نفت کش انگلیسی استینا ایمپرو می‌باشد و کشتی مصدر توقیف نشده است.

کشتی مصدر در چارچوب ماموریت جاری گشتی‌های نیروهای مسلح در منطقه خلیج فارس صرفا نسبت به ضرورت دریا نوردی بی ضرر و رعایت مقررارت زیست محیطی توجیه شده و ادامه مسیر داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار