کشاورزان بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشوری مترقی، سرلوحه برنامه‌های تحقق اهداف جهاد کشاورزی انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید جمال سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزدگفت: اگر می‌خواهیم در حوزه تولید رونق لازم رخ دهد و اقتصاد شکوفایی داشته باشیم، باید بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

 وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید دارند، با کمک علم روز و با استفاده از توان و کارآیی نیرو‌های شاغل در شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت افزایش تولید محصول کشاورزی در کشور حرکت کنیم.

سجادی پور ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب به‌ عنوان منشوری مترقی، سرلوحه برنامه‌های تحقق اهداف جهاد کشاورزی انتخاب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزدگفت: با اشاره به نامگذاری ۹۸ به رونق تولید، افزود: کشاورزان سخت‌کوش یزدی قدر آب را می‌ دانند و به همین دلیل با کمترین میزان آب بیشترین محصول را در این استان کویری تولید و به بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌کنند.

وی بابیان اینکه این استان در حوزه تولید گوشت قرمز دام‌های سنگین با مازاد تولید روبروست، تأکید کرد: با ترویج پرورش دام سبک به روش نوین که با نژاد دام‌های نوین رقم خواهد خورد، سال‌های آتی گوشت قرمز دام سبک از یزد به دیگر استان‌ها ارسال خواهد شد در حالی که سرانه تولید شیر کشور ۱۲۶ کیلوگرم است این عدد در یزد ۲ برابر این میزان است.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی استان می‌توان با روش‌های نوین و علمی آبیاری ،قطره‌ای، بارانی و نواری، بهترین راندمان محصول کشاورزی و دامی را تولید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم معظم له برای تحقق اهداف برنامه‌های جهاد در برنامه اقتصادی و کشاورزی در حال رقم خوردن است.

سجادی پور بابیان اینکه جامعه نیاز به مواد غذایی دارد، اضافه کرد: همه تلاش کنند با منابع آبی موجود و با روش‌های نوین نیاز جامعه را به مواد غذایی تأمین و تولید کنند.

لازم به ذکر است: استان یزد با تولید سالانه بیش از ۴۵۰  هزار تن انواع محصولات گلخانه ایی، رتبه دوم کشت‌های گلخانه‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ی

بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشوری مترقی،در تحقق اهداف جهاد کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار