رئیس سازمان ملی استاندارد:

سازمان استاندارد متولی قانون‌گذاری در راهبرد ملی کیفیت و جایزه ملی کیفیت است

پیروزبخت تاکید کرد: در سال‌های اخیر در دو حوزه راهبرد ملی کیفیت و جایزه ملی کیفیت، قانونگذار سازمان ملی استاندارد را به عنوان متولی معرفی کرده است.

سازمان ملی استاندارد متولی قانون‌گذاری در دو حوزه راهبرد ملی کیفیت و جایزه ملی کیفیتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ، همایش معرفی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات و جایزه ملی کیفیت با حضور محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیره سادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد. در این همایش که در سالن کنفرانس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، جمعی از فعالان حوزه ICT کشور نیز حاضر بودند.


بیشتر بخوانید: رگولاتوری موظف است کیفیت و پاسخگویی اپراتورها را کنترل کند/ توجه به کیفیت جزو اصول انکارناپذیر است


نیره سادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم، گفت: در سال‌های اخیر شاهد بودیم که در دو حوزه راهبرد ملی کیفیت و جایزه ملی کیفیت، قانونگذار سازمان ملی استاندارد را به عنوان متولی معرفی کرده است و بنابر قانون، سازمان ملی استاندارد مسئول این دو حوزه قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به صحبت دبیرکل سازمان جهانی ایزو که گفته بود نوآوری راهبرد سازمان جهانی استاندارد است و مبرهن است که محصولات حوزه الکترونیک و فناوری اطلاعات در این بخش پیشتاز هستند، افزود: نوآوری در تعریف کیفیت قرار دارد و بنابراین نوآوری را نمی‌توان نادید انگاشت.

رئیس سازمان استاندارد ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت نوآوری و فناوری این وزارتخانه، مصوبه‌های خوبی در باب تدبیر استفاده از فناوری‌های جدید داشته باشیم.

وی افزود: ما با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک کار جدیدی را در حوزه استارت‌آپ‌ها شروع کردیم؛ به این نحو که استانداردهای مرتبط با بعضی از محصولات دانش‌بنیان را با آن تطبیق دادیم و در نهایت به آن‌ها گواهی انطباق دادیم که همین موضوع سبب شد در بعضی از حوزه‌ها گسترش و رشد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار