۹۰ راس گوسفند قاچاق به مقصد نرسید/کشف ۴ کیلو مواد مخدر از ساک دستی مسافرین/دستگیری فروشنده شکر درسایت دیوار

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروزشنبه بیست و نهم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۹۰ راس گوسفند قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ سلطانعلی عزیزی فرمانده انتظامی رستم با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در یک عملیات ضربتی به ۳ دستگاه کامیون ایسوزو حامل گوسفند مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۹۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پراید حامل تریاک در شیراز زمین گیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران این پلیس به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ عبدالله خسروانی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، مقدار ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به صورت بسیار ماهرانه در باک جاسازی شده بود کشف شد، عنوان داشت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پژو ۴۰۵ حامل تریاک به مقصد نرسید

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "چهاربرکه" این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، میزان ۲۶ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.

این مقام انتظامی هشدار داد: اقدامات قاچاقچیان در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

کشف ۴ کیلو مواد مخدر از ساک دستی مسافرین

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی "قطرویه" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ سید خالد یوسفی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از چمدان ۲ نفر از مسافرین، مقدار ۳ کیلو و ۲۲۵ گرم هروئین و یک کیلو شیشه کشف کردند، تصریح کرد: متهمین دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

واژگونی پیکان با یک کشته و ۴ مجروح

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور "کهمره سرخی به سمت حسین آباد"به مأموران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پیکان با ۵ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یک نفر از سرنشینان فوت و ۴ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان بیان کرد: کارشناسان ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

کشف بیش از ۷ کیلوگرم تریاک در خودرو پراید

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از بازرسی از یک خودرو خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرایی طرح کنترل محور‌هایی مواصلاتی استان مامورین این پلیس به خودرو پراید مشکوک که در بازرسی از آن تریاک که به صورت ماهرانه در باک خودرو جاسازی شده بود کشف نمودند و در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری فروشنده شکر درسایت دیوار / کشف ۷ تن شکر احتکار

 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی با ۷ تن شکر احتکار شده در شیراز خبر داد که در سایت دیوار اقدام به فروش می‌کرد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی سایت‌های فضای مجازی، فردی که اقدام به فروش شکر به صورت غیر قانونی می‌کرد و باعث اخلال در بازار شده بود را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از ۳ دستگاه وانت نیسان که در محل دستگیری متهم پارک بود میزان ۷ تن شکر احتکار را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش شکر‌های احتکار مکشوفه ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار