بهره برداری از دو مرکز نوآوری در سبزوار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دو مرکز نوآوری در دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه علوم پزشکی تا مهر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست پذیرش بیماران بین‌الملل در بیمارستان‌های سبزوار گفت: این دو مرکز با حضور ستاری فر معاونت علمی ریاست جمهوری به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه خوشبختانه زیر ساخت‌های بخش سلامت با همکاری و همراهی فرماندار سبزوار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی فراهم شده است، ادامه داد: در گردشگری سلامت در داخل کشور سالانه تعداد زیادی از بیماران از استان‌های همجوار به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت مجتمع داروسازی طا‌ها سبزوار، گفت: هم اکنون دو محصول این مجتمع به تولید رسیده و در حال توسعه در بخش‌های مختلف است.

سبحانی فر با اشاره به اینکه سبزوار یک قطب تولید گیاهان دارویی در کشور است، افزود: این شهرستان به عنوان یکی از ۹ قطب تولید گیاهان دارویی در کشور شناخته شده و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی به دنبال جذب سرمایه گذار در بخش تولید گیاهان دارویی هستیم.

او تصریح کرد: مجوز ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در سبزوار از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری صادر شده است.
 
انتهای پیام//ف.س

صدور مجوز ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.