بهرامی: تیم ملی وزنه‌برداری را باید به شهرستان‌ها ببریم/ درخواست مربی خارجی کردیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هم ورزشکاران و هم ما علاقه‌مندیم که در شهرستان‌ها اردوی تیم ملی بانوان را برگزار کنیم.

بهاره بهرامی، نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های  وزنه‌برداری بانوان که روز جمعه در اصفهان به پایان رسید، گفت: خوشبختانه این بازی‌ها هم از لحاظ کیفی و هم از منظر کمی خوب بود. از لحاظ کیفی باید بگویم که رکورد‌های خوبی مخصوصا از سوی ملی‌پوشان به ثبت رسید. البته که بانوان ملی‌پوش در تهران رکورد‌های بهتری داشتند.

نسبت به پارسال استان‌های بیشتری شرکت کردند

بهرامی ادامه داد: گرمای هوا در اصفهان تاثیر زیادی داشت، اما به هر حال نفرات خوبی را در بسیاری از اوزان شناسایی کردیم که قطعا این نفرات به تیم ملی نیز دعوت می‌شوند. این بازی‌ها پارسال با شرکت ۱۷ استان برگزار شد، اما حالا با حضور ۲۷ استان برگزار شد.

در اوزانی ورزشکار شناسایی کردیم که قبلا نداشتیم

او درباره دعوت از نفرات برتر این دوره از بازی‌ها به اردوی آینده تیم ملی بانوان وزنه‌برداری تصریح کرد: ابتدا باید با کمیته استعداد یابی هماهنگ کنیم. چرا که نمایندگان این کمیته تست‌گیری‌های خودشان را انجام دادند. اما باز هم باید بگویم که افرادی را در این اردو شناسایی کردیم که در وزن خود، ورزشکاری را نداشتیم.

تیم ملی را باید به استان ها ببریم

نایب رئیس فدراسیون بانوان درباره اردوی آتی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: به احتمال زیاد این اردو از هفته‌ی آتی آغاز خواهد شد. در تلاشیم تا این اردو را به گیلان ببریم و هماهنگی‌های لازم را با هیئت وزنه‌برداری این استان انجام دادیم چرا که ورزشکاران، خودشان علاقه دارند تا اردوی تیم ملی در شهرستان‌ها باشد. ما هم در فدراسیون وزنه‌برداری علاقه‌مندیم تا اردو‌های تیم ملی را خارج از تهران برگزار کنیم.

باید مربی خارجی به تیم ملی اضافه کنیم

بهرامی درباره اضافه شدن مربی خارجی به تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: بله ما درخواست مربی خارجی داشتیم. اما هنوز منتظریم تا رئیس فدراسیون، بتواند کارش را آغاز کند. هنوز هم می‌خواهیم تا از تجربیات آقایان استفاده کنیم، اما اگر محدودیت‌ها به ما چنین اجازه‌ای ندهد، از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درخواست مربی خارجی خواهیم کرد. این در‌خواست را خود مریم امراله سرمربی فعلی تیم ملی وزنه برداری بانوان داشته است و اگر مربی خارجی به تیم اضافه شود، امراله نیز درکنار او به کارش ادامه خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

زمان اردوی جدید تیم ملی وزنه برداری بانوان مشخص شد

پای نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری به خوابگاه بانوان باز شد

پایان مرحله اول اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان


انتهای پیام/

اظهارات نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری درباره مسائل مربوط به این رشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار