باقری: منتظر رسیدن ویزای مرادی هستیم/ تلاش می‌کنیم سهراب را به انتخابی المپیک برسانیم

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: تلاش می‌کنیم سهراب را به بازی‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ برسانیم.

داوود باقری، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  اعزام سهراب مرادی به آلمان، که به تازگی با مصدومیت مجدد از ناحیه کتف روبرو شده است، اظهار داشت: طبق درخواستی که ما از طرف فدراسیون وزنه برداری داشتیم و حمایتی نیز که از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، سهراب مرادی به زودی عازم آلمان می‌شود و منتظر رسیدن ویزای او هستیم.

باقری ادامه داد: در پروتکل درمانی مرادی ابتدا مصدومیت کمرش اولویت داشت، اما با توجه به تکرار مصدومیت مرادی از ناحیه کتف، حالا درمان کتف مصدومش در اولویت قرار می‌گیرد. چرا که اگر کتف سهراب مصدوم باشد، دیگر بحث کمرش یک موضوع جدا خواهد بود. اکنون اولویت در پروتکل درمانی مرادی، کتف او است.

او درخصوص مصدومیت کهنه مرادی از ناحیه کمر تصریح کرد: اوضاع کمر مرادی شکر خدا خیلی نسبت به گذشته بهتر است و پس از مراقبت‌هایی که از سوی کمیته پزشکی فدراسیون صورت گرفت، اطمینان بیشتری برای حضور مرادی در المپیک به وجود آمد. باید گفت روش درمان پزشکان ایرانی، در مصدومیت ِ کمر مرادی فوق العاده نه، بلکه معجزه‌آسا بود.

باقری درخصوص درمان مرادی در آلمان بیان کرد: توجه و امکانات خوبی در کشور آلمان در اختیار مرادی قرار خواهد گرفت و هیچ هزینه‌ای نیز برای این کار از طرف فدراسیون وزنه برداری پرداخت نمی‌شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری درباره زمان احتمالی بازگشت مرادی به  تمرینات بیان کرد: سهراب تا به حال در ۲ دوره از بازی‌های گزینشی المپیک شرکت کرده است و باید در مجموع در ۶ مرحله گزینشی شرکت کند و ابتدا باید وضعیت مصدومیت مرادی بررسی شود و پس از آن درباره بازگشت او به تمرینات تصمیم گیری شود.


بیشتر بخوانید: 

جلسه فدراسیون پزشکی ورزشی برای بررسی وضعیت سهراب مرادی

مرادی در آستانه از دست دادن بازی‌های جهانی/ کسب سهمیه المپیک به تعویق افتاد

خورشیدی فر: کتف مرادی زمانی در رفت که تمرین تیم ملی تعطیل شده بود


انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری درباره اعزام سهراب مرادی به آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار